“Myspys”
Omdöme om Hvide Lam

Hvide Lam
Rankad som nr 930 av 2 532 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Danskt
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs januari 7 2017

En liten mysig och trång pub med go personal. Enkla men goda smörrebröd och finfin öl. Levande musik ibland.

Tack Magnus S

Omdömet skrevs december 7 2016

När konserten blev i ställd fick vi bege oss ut på byn. Hamnade av en slump på Vita Lammet. Rätt fullt med folk, men det gick fort att få service med öl. Alla goa och glada. Sedan satte ett gäng med äldre (och då menar jag ÄLDRE) gentlemän igång att jamma jazzmusik. Inte riktigt min tepåse, men de var härligt engagerade och duktiga musiker. Skön stämning hela kvällen. Inget ställe du går till om du är rökallergiker. Vi satt ute, men jackan luktade rök från de korta besöken vid bardisken...

Tack Anders D
Omdömet skrevs oktober 17 2016

Mycket trevligt och genuint ölställe. Fantastisk atmosfär, trevlig personal och god öl. Hit kommer vi tillbaks!

Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs december 13 2015 från mobil enhet

En genuin ställe med perfekt läge på Kultorget. Perfekt för smörrebröd öl och Gammeldansk trevlig personal och god stämning

Tack connysBor_s
Omdömet skrevs september 28 2015 från mobil enhet

Äkta smörrebröd god stämning levande musik. Äkta danskt. Bra sortiment på öl. Personalen tillmötesgående. Läget vid Kultorvet är perfekt och uteservering

Tack connysBor_s

Resenärer som tittade på Hvide Lam tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Hvide Lam? Berätta vad du tyckte!