“Superb middag”
Omdöme om Höst

Höst
Rankad som nr 48 av 2 887 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Skandinaviskt
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången och samma suveräna mat och service. Det kommer definitivt att bli flera besök. Glöm inte att boka bord.

Tack Naldo442

Omdömet skrevs 26 februari 2018

En vacker och sober restaurang. Här blir du omhändertagen av trevlig och intresserad personal som gör sitt yttersta för att delge dig kunskap om maten och drycken som serveras. Vi valde tre rätters meny med vinpaket och det var verkligen välsmakande. Dessutom fick vi flera ” överraskningsrätter”. Glöm inte att beställa bord i god tid!

Tack Karin E
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

Kom till Höst första gången 2016, blev direkt en favorit! Hade sagt till min familj att de måste åka med mig till Copenhagen och dit, vi blev inte besvikna! Fantastisk mat och fantastiskt trevlig personal! Älskar den här restaurangen, kommer komma hit igen!

Tack Jónína S
Omdömet skrevs 12 februari 2018 från mobil enhet

Tack receptionen på hotel Scandic weber för denna rekommendation.

Väldigt god trerätters meny med ett välkomponerat vinpaket. Mellanrätterna som kom som en överraskning var pricken över i:et. Extra plus för den trevliga personalen.

Tack Mikael A
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Riktigt välsmakande spännande meny. Det serverades också läckra överraskningar utöver menyn. Och vinerna till superbt. Njutning för alla sinnen.

Tack lofvalleva

Resenärer som tittade på Höst tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Höst? Berätta vad du tyckte!