Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 14 juli 2017

Ovanlig 5 - stjärnigt lyx castle hotel nära Köpenhamn. Servicen och maten var den bästa av vistelsen, och hade en fantastisk kvalitet. Drycker i den trädgård medan du spelar krocket var underbar. Rum var beläget i en annan byggnad precis bredvid den castle, à la carte och Sprakkunnig personal var i den castle byggnad. Rummet var rent och hade hög kvalitet detaljer, badrummet var litet men ok.

Tack Johan E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.se. Visa original
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Bjöd in vänner och familj i samband med 50-årsfirande. Blev oerhört positiva redan när vi klev in på stallbavken som ledde upp mot slottet. Två stilfulla annex med hotellrum kantade vägen upp mot slottet. Väl inne i receptionen fick vi genast hjälp av mycket proffsig personal. I matsalen stod bordet dukat med det vi hade föutbeställt. Vi kände oss som kungligheter och njöt i fulla drag av den underbara atmosfären. Kan bara varmt rekommendera detta ställe!
Fantastisk omgivning, stilfull inredning, kunnig och hjälpsam personal, vällagad mat! Ett fint minne från en oerhört lyckad 50-årsfest!

Bodde här: juni 2017, reste med vänner
Tack Magdalena F
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Bra hotell med fräscha rum och sköna sängar.
Mycket vänlig personal och härliga omgivningar med en trevlig golfbana. Det finns bra motionsslingor för morgonjoggen.
Ett minus är att det varma till frukosten kostar extra.
Bra restaurang med helt ok vinlista.

Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Joachim H
Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt slottshotell som vi bodde på i samband med en roadtrip i Danmark och ett besök på Lousiana. Servicen på hotellet var perfekt, rummet väldigt fint (i annexet), möjlighet att låna cyklar och ett antal motionsspår i en härlig lövskog. Restaurangen Terassen bjöd på pärlhöna som matchades perfekt av en Bourgogne och även här var servicen av högsta klass. Frukosten var inget undantag utan fick även den fullt betyg! Det enda felet på vistelsen var att vi inte stannade längre...

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack esohn
Omdömet skrevs 25 maj 2017

Firade bröllopsdag med övernattning och bokade vistelsen i god tid, fick rum i ett annex 2 trappor upp utan hiss...kunde inte komma in på SPA-området för nyckeln fungerade inte (efter hjälp kom vi in, men då hade vi inte tid kvar att besöka SPA och relaxavdelningen.
Hade bokat bord i restaurangen och maten var OK men - måste det ta 2 timmar att äta en varmrätt och dessert?? Restaurangen vill gärna vara "Fine-dining", men då måste man nog jobba litet mer!!

Tips för att välja rum: Fråga om hiss finns till rummet, eller be om rum på nedre våningen om ni har svårt att bära väskor upp till 2:a våningsplanet
  • Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack fruttan