“Italiensk pärla”

L'Enoteca di Mr. Brunello Restaurant & Wine Shop
Boka med
L'Enoteca di Mr. Brunello Restaurant & Wine Shop har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 44 av 2 866 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Italienskt
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs 1 april 2018

Mr Brunello är en familjär restaurang, mysig miljö och fantastiskt trevlig service. Vi firade en födelsedag och dagen till ära fick vi både flagga på bordet och en specialbakad tårta. Det var vårt andra besök och även denna gång tog vi deras 7-rätters avsmakningsmeny. Magiska smaker och mycket vällagat!

Tack Ann-Heléne Fia J

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Vilken underbar italiensk familjerestaurang! Fantastiskt mottagande, man känner sig som en i familjen! Vi tog avsmakningsmenyn med vinpaket, vilket blev riktigt bra ! Maten var fantastiskt bra och vinerna likaså. Notera gärna en specialare som jag inte upplevt tidigare - vinglasen ”värms upp” genom att man slår upp en cl vin, innan man kommer in med vinflaskan.

Vi hade en fantastisk kväll!

Tack osterberg2016
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Vi bokade bord en fredagskväll i oktober 2017. Bemötande och service håller högsta klass. Vänligt och personligt. Maten. Pilgrimsmusslor ,ravioli och ostbricka var
perfekt. Vinerna till var mycket bra. Lyxigt och lite dyrt.

Tack janbackfors
Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

En mysig och trevlig restaurang där man känner sig välkommen. Man bjuds på fantastisk mat och lika goda viner. Sensommarmenyn (4 rätter) vi åt bjöd på flera rätter med tryffel vilket vi uppskattade.
Personlig service!

En pärla kort och gott!!

Tack Peter J
Omdömet skrevs 3 februari 2017

Saknar ord..... maten var fantastisk och personalen var proffesionellt och trevlig. Detta är en liten italiensk restaurang utöver det vanliga. Här blir man inte besviken. Fantastiskt god italiensk mat. Och vinerna passar den kräsnaste vindrickare.
Detta ställer kommer att få fler besök av mig.
Detta är verkligen en oslipad diamant!

1  Tack traveler2000200

Resenärer som tittade på L'Enoteca di Mr. Brunello Restaurant & Wine Shop tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt L'Enoteca di Mr. Brunello Restaurant & Wine Shop? Berätta vad du tyckte!