Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god frukost och fint hotellrum! Nära till Ströget och Tivoli samt
Centralstationen. Rekommenderas starkt! Hotellet har ej egen parkering till gästerna men med lite tur finns det parkering precis utanför hotellets entré, där man kan stå flera dygn på rad för en någorlunda okej summa!

Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack TiddaW
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarade på det här omdömetSvarade 12 juli 2018

Tak for din anmeldelse her på Best Western Hotel Hebron.
Vi er glade for at placeringen tæt på centrum af København var med til at gøre jeres ophold endnu bedre.
Vi håber snart at kunne byde jer velkommen igen.

Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Hotellet ligger nära centralstationen, perfekt om man åker tåg till Köpenhamn. Rummen var ganska slitna och ingen bra luftkonditionering. Men bra frukost och trevlig service. Vi lånade cyklar av hotellet vilket var väldigt trevligt.

Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
1  Tack charlottal810
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarade på det här omdömetSvarade 21 juni 2018

Tusind tak fordi du tog dig tid til at sende os din feedback.
Vi er glade for at du havde et godt ophold, selvom du ikke var helt tilfreds med værelset. Vi renoverer værelser hvert år, og er derfor ked af at du finder værelset slidt, men vi vil gennemgå dem på ny og finde frem til kommende forbedringer.
Det er korrekt at vi ikke har air-condition på hotellet. Vi har dog blæsere på alle værelser.
Vi ønsker dig en rigtig god sommer.

Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Service är under all kritik;
Inget trevligt bemötande av personal: receptionisten sa inte ens välkommen.
- När vi frågade hjälp från receptionen t. Ex toalettpapper för att det var slut, blev receptionisten förbannad. Vi fick konstant höra hur mycket den har göra och har inte tid att hjälpa oss.
- På frukosten började dem plocka bort att typ 20 min innan frukosttid slut och om vi frågade något fick vi en otrevlig svar, allt är slut.
- När vi ville sista dag lämna våra väskor på hotellet då sa receptionisten att det är ok men vi ansvarar inte för dem. Det slutade med att vi valde ställa våran bagage på central station istället.

Denna här hotellupplevelsen förstörde vår resa i stortsätt.
Vi rekommenderar inte den här hotellet, vi har rest mycket men det här blev en riktig besvikelse för oss.

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
Tack MeHe22
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2018

Tak fordi du tog dig tid til at give os feedback efter dit seneste ophold.
Vi er chokerede over at høre at vores receptionist ikke tog sig tid til at byde jer velkommen. Vi vil forsøge at finde frem til hvornår I boede her, og sørge for at det ikke sker igen. Vi ved hvor vigtigt det er for vores gæster, at vores personale er venlige og imødekommende, og beklager dybt at det ikke har været tilfældet.
Jeg håber trods alt at I havde et godt ophold og ønsker jer en god sommer.

Omdömet skrevs 12 juni 2018

Andra gången vi bor här. Men jag hade tyvärr bokat fel månad och det var fullbokat!
Under tiden min man var ute och sökte nytt hotell, så hade dom plötsligt fått 2 rum lediga??
MEN, det blev MYCKET dyrare. Suck!
Då vi hade bil så bokade vi P-plats i ett garage som hotellet hjälpte oss att boka, det kostade ganska mycket.
Dagen efter då vi skulle åka, så hade vi fått böter!??? Inte kul!
Nytt bokningssystem, men dom får ordna upp det, vi hade inte tid att vara kvar! Inte vårt problem!
Hotellet ligger bra till, centralt, bra frukost!

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
1  Tack Rose-Marie B
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarade på det här omdömetSvarade 14 juni 2018

Tusind tak for din feedback her på Trip Advisor.
Det var rigtig heldigt at der i sidste øjeblik kom en annullering direkte i systemet, da det var en virkelig travl periode her i København.
Ja vi lavede jo nok samme fejl. I fik ikke tjekke bekræftelsen ved reservation af værelset, og helt korrekt så fik vi heller ikke tjekket reservationen af parkeringen, hvilket vi selvfølgelig skal gøre. Det har vi selvfølgelig lært af og gennemgår fremover alle parkeringsbekræftelser sammen med vores gæster. Jeg beklager dog fejlen, og takker for at I var søde at hjælpe os med at videresende den sms I havde modtaget fra parkerings systemet.
Vi ønsker jer en dejlig sommer.

Omdömet skrevs 3 april 2018

Frukosten och frukostpersonalen var mycket bra. I receptionen var viss personal trevlig och andra verkade lite sura. Städningen av rummet kan förbättras. Vi hade spindelväv i taket och man hade glömt diska tandborstglaset efter förra gästen.

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Malin S
Birgitte M, Front Office Manager på Best Western Hotel Hebron, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Tusind tak for din anmeldelse her på Trip Advisor.
Jeg er ked af at høre at du ikke oplevede et imødekommende og venligt personale. Din kommentar følger vi op på, da alle gæster skal føle sig godt tilpas hos os. Som tidligere skrevet til dig har vi allerede taget action i forhold til rengøringen af dit værelse, også dette skal selvfølgelig være i orden.
Vi håber at du trods alt fik nydt påsken her hos os, og vi håber at se dig snart igen.