Spara

från 212,49 US$
från 62,80 US$
från 300,00 US$
Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

En riktig järnvägsstation mitt i Köpenhamn. En gemytlig miljö, tillgänglig information, och ett flertal vattenhål/matmöjligheter. Ingen direkt trängsel, förvisso helg.

Datum för upplevelsen: november 2019
Tack Bosse_Rydis
Omdömet skrevs 2 oktober 2019 från mobil enhet

På grund av tåg problem fick jag ta denna väg istället, byte på Köpenhamns centralstation och lite väntan gammal fin byggnad med många saker att titta på samt många restauranger

Datum för upplevelsen: oktober 2019
3  Tack JHE
Omdömet skrevs 28 september 2019 från mobil enhet

Jämfört med Stockholm centralt är København huvubbangård gemytligt och trevlig. Logiskt uppbyggd där man faktiskt kan ta med sin cykel..

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack mizzyu
Omdömet skrevs 10 september 2019

Eftersom jag inte hade några danska pengar ville jag skaffa genom en bankomat men hittade ingen. Gick då till Forex, men de ville ha extra avgift på DKK 20, vilket jag tyckte var för mycket för det lilla belopp jag skulle växla.
Stationshuset är bra men det är ont om sittplatser i gatuplanet. Det känns som om man riktigt har påbörjat resa till kontinenten.

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack Ragnar D
Omdömet skrevs 6 augusti 2019

nästan lika farligt som malmö centralstation
det var allt bättre förr när man kunde känna sig trygg på båda järnvägsstationer

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack netaontrip