Google
från 4,92 US$
från 34,52 US$
från 72,80 US$
Omdömet skrevs 6 augusti 2016

att ha fått sitta där i över hundra år och varit med om så mycket , en promenad hit och trängas med alla andra är det värt. Detta är Köpenhamns absolut största landmärke, Kan även ses bra från en kanal tur.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack 319hassew
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Kul att ha sett henne! Men hon är väldigt liten... Vi såg henne från en båt och hon var faktiskt mycket liten. Men det är fint att ha sett den i verkligheten. Värt ett besök om man är i närheten.

Tack Ida N
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

Hur det här har blivit en av Köpenhamns största turistattraktioner övergår mitt förstånd. Svintråkig liten staty. Inte värt omvägen.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Tack Caroline_Stockholm1
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Besöker du Köpenhamn så bör du se den lilla sjöjungfrun. Står sämre till än vad jag förväntat mig. Är även rätt liten, finns
Intressant historia om den.

Tack hannyst81
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Liten staty som är lite av symbol på Köpenhamn, men som är ganska oansenlig och intetsägande. dock trevlig parkmiljö i närheten och inte särskilt lång promenad från Ströget och Nyhavn.

Tack Michael R