Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Vi besökte hotellet under en helg. Mysigt och bra läge. Rummet var fint och rent men tyvärr var de extremt lyhört från korridoren då man hörde varje steg och samtal väldigt bra i rummet... vilket gjorde vi vaknade flera gånger under natten. Ingen skönhetssömn helt enkelt. Frukosten var bra.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
1  Tack KoEswe
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Tak for din anmeldelse. Desværre var du ikke helt tilfreds, og det er vi jo rigtigt kede af. Vi vil jo gerne have at alle vores gæster har det rigtigt godt, når de er gæster hos os. Vi plejer ikke at få klager over larm på gangen eller dårlig lydisolering. Faktisk er alle døre dobbelte og lydisolerede. Der har desværre nok været noget meget støjende gæster på gangen, og det er derfor I er blevet forstyrrede. Det plejer vi som sagt ikke at have problemer med. Husk at man kan ringe til receptionen hele døgnet, og så skal de nok tage sig af det. vi håber i har lyst til at give det endnu et forsøg, og komme forbi igen en anden gang.

Omdömet skrevs 12 februari 2018

Ett mycket trevligt hotell, med fina rum, trevlig personal, och den absolut trivsammaste hotellobby man kan tänka sig. Välkomnande reception, en bar, levande musik, mysiga sittgrupper. Här kan man umgås. Det var andra besöket, och vi kommer alltid att bo på Kong Arthur när vi är i Köpenhamn!

• Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack Helena F
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Tusind tak for den helt fantastiske anmeldelse af vores hotel. Hvor gør det os bare glade at læse at i har nydt opholdet hos os, vi er glade for at i bliver ved med at vende tilbage til os og Hotel Kong Arthur.

Tak fordi du nævner vores lobby og mine kollegaer i fronten. De fine ord vil jeg give videre og jeg er sikker på at de vil blive rigtig glade for jeres positive tilbagemelding.

Vi ser frem til at byde jer velkommen igen næste gang i er i København.

De bedste hilsner
Amalie Holm / Hotel Kong Arthur.

Omdömet skrevs 29 januari 2018

Underbar stort rum och mysig koncept i hels hotellet. Trevlig spa och massage, och jacuzzi i hotellrummet med stor badrum! Dock är det inte mycket att välja mellan om man äter vegetariskt till frukosten. kunde ha mera grönsaker/ frukter. Inte så trevligt att korven och stekta tomaterna delar samma hållare. Men annars var det helt ok.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack nemaa2018
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Maken och jag tillbringade en skön helg i Köpenhamn. Vistelsen på Kong Arthur var mycket bra. Mysig Lobby, härligt SPA, fräsch frukost och engagerad personal. Dessutom har hotellet ett vackert läge precis vid sönerna ca. En halvtimmes promenad från Huvudbangården.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack ulrikaa2018
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Tusind tak for jeres dejlige anmeldelse! Det er dejligt at høre, at I nød jeres spaophold og at I har hygget jer her hos os. Der er en halv time til hovedbanegården, som du skriver, men der er kun 10 min. til Nørreport Station. Derfra kan man tage både tog og metro. Vi glæder os til måske engang i fremtiden, at kunne byde jer velkommen igen.

Omdömet skrevs 3 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande, blev verkligen väl bemötta av all personal. Trevliga rum, lugnt o tyst. Frukosten var var toppen, återvänder gärna! Väldigt bra restauranger i kvarteret. Italienskt, sushi, tapas.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Angela J
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 5 januari 2018

Tusind tak for jeres super gode anmeldelse. Vi er rigtigt glade for, at I havde det godt hos os og i skønne København Vi håber I får lyst til at komme tilbage, og så vil vi glæde os til at byde jer velkommen igen!