Hotel Kong Arthur
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 140 US$/natt.

SKT. PETRI
Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 169 US$/natt.

CrownePlaza.com
Generator Copenhagen(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Andersen Boutique Hotel(Köpenhamn)
Priceline
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 275 US$/natt.

Omdömet skrevs 18 september 2017

Andra gången jag besökte hotellet. Första gången med maken, som en parhelg, andra gången med tjejgänget. Lika populärt båda gångerna!
Härligt läge och väldigt skön och avslappnad atmosfär när man kliver in i lobbyn.
Väldigt härligt SPA och mycket bra ekologisk frukost.

• Bodde här: september 2017, reste med vänner
Tack marialP4579IV
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2017

Tusind tak for din utroligt fine tilbagemelding - det gør os simpelthen så glade at læse jeres søde ord. Vi værdsætter virkelig at i har taget jer tiden til at lave denne tilbagemelding.

Dejligt at høre at i har nydt jeres ophold begge gange og skønt at i er vendt tilbage. Det betyder meget for os.

Vi håber vi får muligheden for at byde jer velkommen igen i den nærmeste fremtid.

De bedste hilsner
Amalie Holm / Hotel Kong Arthur

Omdömet skrevs 7 maj 2017 från mobil enhet

Bodde här fredag-söndag och är riktigt nöjd. Trevlig och serviceminded personal och trevlig frukostbuffé.

Vi gick ner till vattnet och satt i gräset i kvällssolen så läget var ett plus. I övrigt gångavstånd till Ströget (ca 15 min kanske)

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack aRhoos
ArthurHotels, Gæsteansvarlig på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 18 maj 2017

Det er så dejligt at læse jeres fine anmeldelse. Så skønt at høre at i nød opholdet.
Ja, vi har en dejlig beliggenhed - lidt væk fra den værste trafik - og alligevel tæt på shoppingområder og strøget.

Vi glæder os til at byde jer velkommen en anden gang.

Mange hilsner
Sus la Cour/Hotel Kong Arthur

Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell.
Läget är mycket bra lagom långt till Nyhavn och centrum
Väldigt trevlig och service inriktad personal.
En mycket väl tilltagen frukost .
Hotellet är inte jättestort utan lite mindre och väldigt mysigt.
Trevlig lobby och en väldigt mysig innergård.
Rummen inte jättestora ,men fullt tillräckliga
Hotellet känns rent och fräscht.
Tyvärr saknas luftkonditionering vilket kan innebära varma rum på sommaren.

Jag kan verkligen rekommendera detta hotell och vi kommer återvända

Bodde här: april 2017, reste med vänner
1  Tack Mno4
ArthurHotels, Guest Relations Manager på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 1 maj 2017

Thank you so much for your review. We are so glad you liked it here. We think we have the best location being situated close by the food market, Noerreport Station and the Copenhagen lakes, and with the local neighborhood Noerrebro right across the historic Dr. Louise's Bridge.

We are looking forward to welcoming you again some time.

All the best

Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med trevlig personal. God frukost där allt var ekologiskt & mycket hemmagjort.
Skön säng, den kunde nog behöva att ett par skruvar drogs åt lite hårdare så att den inte knarrade eller rörde sig så fort man vände sig i sängen.
Gångavstånd till Tivoli & Ströget

Bodde här: april 2017, reste med familjen
Tack 5MariaG55
ArthurHotels, Guest Relations Manager på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 24 april 2017

Tusind tak for jeres søde ord. Vi er så glade for at høre, at I havde et godt ophold her og kunne lide morgenmaden. Jeg fortæller vores teknikere, at de skal tjekke sengene. Vi håber vi ser jer igen en anden god gang. Og næste gang i et værelse med en seng, der ikke knirker ;-)

De bedste hilsner

Omdömet skrevs 5 april 2017 från mobil enhet

Det här hotellet präglas av värme, skön humor och hjärta. Personalen är serviceminded. Hotellbyggnaden har några år på nacken. Rummen har skavanker men detta kompenseras av personalens engagemang för oss gäster. Lappen under sängen är verkligen med glimten i ögat.

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack dAnton37
ArthurHotels, Guest Relations Manager på Hotel Kong Arthur, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Wonderful to read your nice words! We are really glad to know that you enjoyed it here with us. We will be looking forward to welcoming you back any time!

All the best