Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Jag och min syster besökte detta hotell. Måste säga att jag inte kan rekommendera detta hotell. Personalen var väldigt tröttsamma man fick inte ens ett leende.
Då vi sa till vid ankomst att min syster var vegan då hon har mycket allergier och att det kanske fanns något typ av bröd som var veganskt( vi hade inga höga förväntningar och bröd brukar vara veganska för det mesta så vi ställde inga krav ) så skrattade personalen åt oss och sa att det gör det absolut inte. Dom kunde inte helt enkelt inte lösa nått. Det kändes väldigt oseriöst och dålig service. Man borde väl ha någon typ av frukost till allergier? Rummen var varma och det var KÖ till frukosten? Frukostvärdinnan skällde ut oss och sa att vi var tvungen att ställa oss i kö utanför för det var fullt? Eller att vi skulle reserverat bord? Vilket vi inte fått någon info om?
Kändes fruktansvärt tråkigt att lägga så mycket pengar på ett sånt här hotell.
Det enda positiva var att rummen var fina!
Men jag kommer inte att återvända

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Elinnpelin
Omdömet skrevs 29 maj 2016 från mobil enhet

Eftersom vi tidigare har bott på samma hotell och då fick en positiv upplevelse, bokade vi detta hotell på nytt. Denna gång fick vi ett rum på bottenplan och rummet kändes ganska bedagat men vi tyckte ändå att det var lite charmigt. Under natten blev det dock mycket varmt men eftersom det inte gick att öppna fönstret blev det svårt att sova. Vi sade till i receptionen men det fanns ingenting att göra mer än att sätta på en bordsfläkt (det var inte ordinarie personal i receptionen). På morgonen påtalade vi detta för ordinarie personal och som då menade att de små fönstren gick att öppna. Vi hade i alla fall inte lyckats få upp dem. Jag skulle inte bo på hotellet igen under i alla fall sommarmånaderna på grund av den dåliga ventilationen.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Jenny S
Omdömet skrevs 1 augusti 2015 från mobil enhet

Vi bokade två dubbelrum, och fick rum på fjärde våningen, ett åt gården och ett mot gatan. Rummen var fräscha och det var rent och snyggt. Men rummen var varma och vi saknade verkligen air condition. Det fanns en fläkt i garderoben, men det hjälper inte en varm sommardag. Det är mycket ljud från gatan hela natten, så i rummet mot gatan kunde man inte ha fönstret öppet för att få lite svalka. Mot gården däremot, var det lugnt och tyst och vi kunde ha fönstret öppet hela natten. Skönt. Så försök att få rum mot gården, om det är möjligt!

Frukosten var ok, (dock ingenting varmt såsom bacon, äggröra, korvar). Frukostmatsalen var för litet, och den blev snabbt full. Så vi fick stå och köa i 20 minuter innan vi fick ett bord, trots att vi var där redan kl. 08.30. Det fanns bara 11 bord, och 5 av dom hade bara två platser.

Personalen är trevlig och tillmötesgående. Det centrala läget på hotellet och att det är rent och fräscht gör att vi kan tänka oss att bo här igen.

Bodde här: juli 2015, reste med vänner
Tack 218christera
Omdömet skrevs 23 juli 2015 från mobil enhet

Vi ger hotellet ok. Väldigt varmt i rummet men det fanns en fläkt som hjälpte något. Vi bodde på bottenplan och kunde därför inte ha fönstret öppet. Dessutom var det väldigt mycket trafik och människor utanför så det gick inte heller att ha de små vädringsfönstren öppna. Dock ganska lugnt när fönstren var stängda. Rent och snyggt. Ok frukost men väldigt liten frukostmatsal så det var kö till frukosten.

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Olssonfamily
Omdömet skrevs 28 april 2015 från mobil enhet

Bodde en natt 27 april i rum 408. Rummet stort och rent. Frukost helt ok. Gott kaffe och bra bröd. Men duschen var lite väl spännande - bara kallvatten i den fasta, i handduschen omväxlande skållhett och iskallt. Fundamental sak som bara ska fungera. Inte värt de drygt 1600 kronorna rummet kostade.

Bodde här: april 2015, reste i arbetet
Tack BoiBromma