Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Vagabond7007
Göteborg, Sverige

Fantastisk hotell i genuin stil

5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 6 dec. 2022från mobil enhet
Fantastiskt hotell, service i världsklass, genuint med känsla för bästa bemötande. Magiskt vacker juldekoration och en shop som säljer alla fina julsaker. Vackra rum och sköna sängar, lyxiga produkter i badrummen. Städning både på förmiddagen och inför natten. Smakfull frukost med allt man kan tänka sig.
Vacker spa med pool och bastu.
Datum för vistelsen: november 2022
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
3 385 kr
5.5 km från Hotel D'Angleterre
Bar/lounge
Visa fler hotell i Köpenhamn
Omdömet skrevs 7 januari 2022

Jag firade min 50-årsdag med en weekend här. Jag kände mig verkligen bortskämd i juniorsvit och med presenter på rummet - tack för det! Servicen var outstanding i alla lägen. Frukosten var grymt bra. Spaavdelningen var mycket fräsch och personalen hjälpsam. Vi kommer att komma tillbaka och då hoppas vi på att hinna prova Marshall och Champagnebaren också. Tack för en minnesvärd helg!

Datum för vistelsen: december 2021
Tack 628sofias
Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Besökte hotellet i två nätter och är mycket nöjda!
Allmänt bemötande vid ankomst. Stora härliga rum. Sköna sängar, stort badrum, fin inredning svalt och skönt.
Frukosten underbar med valmöjligheter.
Hela besöket andades lyx utöver det vanliga!
Besöker vi gärna igen!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack SimonH3652
Omdömet skrevs 16 januari 2019 från mobil enhet

Snabb service, medveten personal, bra mat, best location, glada medarbetare och slutligen fantastisk inredning - detta är nog Nordens bästa hotell i konkurrens med Grand Hotel i Stockholm. Bästa boendet i Köpenhamn!

Datum för vistelsen: september 2018
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack 185mikemch
Christina T, Manager på Hotel D'Angleterre, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2019

Thank oyu very much for your positive comments!
We are very much looking forward to seeing you back at our Hotel.
Kind regards,

Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Ännu en gång bokade vi rum på detta fantastiska hotell. Rummet har naturligtvis mycket hög kvalitet och är mycket välstädat. Toaletten är smakfull med gott om handdukar. Om man önskar kan man få ett rum med utsikt över det vackra torget och mot Nyhavn.
Tror inte det fins bättre hotel i Köpenhamn.
Man får vad man betalar för.
De har en behaglig och trevlig spa avdelning men liten.
En fantastisk restaurang och en trevlig champagnebar.

Rumstips: Boka gärna med utsikt mot torget!
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack traveler2000200
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Var på ett sponsored event på d'Angleterre. Mycket bra mat men inte helt toppklass. Fattades lite på framför allt förrätten och efterrätten. Vinerna som följde med var dock superba. Servicen mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 844bj_rnw