Orbitz.com
CheapTickets
Travelocity
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Ännu en gång bokade vi rum på detta fantastiska hotell. Rummet har naturligtvis mycket hög kvalitet och är mycket välstädat. Toaletten är smakfull med gott om handdukar. Om man önskar kan man få ett rum med utsikt över det vackra torget och mot Nyhavn.
Tror inte det fins bättre hotel i Köpenhamn.
Man får vad man betalar för.
De har en behaglig och trevlig spa avdelning men liten.
En fantastisk restaurang och en trevlig champagnebar.

Rumstips: Boka gärna med utsikt mot torget!
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack traveler2000200
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Var på ett sponsored event på d'Angleterre. Mycket bra mat men inte helt toppklass. Fattades lite på framför allt förrätten och efterrätten. Vinerna som följde med var dock superba. Servicen mycket bra.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 844bj_rnw
Omdömet skrevs 2 december 2017

Min parter överraskade mig med en Weekend i Köpenhamn och en vistelse på detta fantastiska hotell. Vi kom lite tidigare en incheckningstid men var inga problem bagaget togs om hand och vi checka vi fick rum 202, min partner hade bokat en Superion Junior Suite. Vi vart visade upp till rummet, där var bagaget på plats och Blommor Champagne Hemmagjord choklad väntade. chokladen var en besvikelse fick känslan av fabriksgjorda nötter överdraget med choklad i en sulfanpåse. vi beställde upp rumservice då vi var lite hungriga efter resan, servicen var snabb och vi fick upp varsin Club Sandwich tyvärr något torr och serverades bara med potatis chips i stället för pommes frites. Rummet ligger in mot gården så ingen utsikt men är stort och med en skön säng men saknar badkar i badrummet när det är en Suite, och 202 är nog inte det bästa rummet tyvärr, en annan liten miss, vi var två herrar och fick varje kväll ett par dam och ett par herr tofflor samt en stor och liten morgonrock hängde i badrummet, Hotellet har en fantastisk SPA avdelning med pool och bastu på fredag eftermiddagen hade vi bokat några behandlingar och dom var helt underbara mycket trevlig och personlig personal. Frukosten är mycket god och fräsch med trevlig service som man njuter av länge, En middag i restaurangen är väl värt ett besök även restaurangbaren att ta en drink i. Jag fick en minnesvärd vistelse med några små besvikelser. som kanske inte borde varit på detta fantastiska Hotell.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack niclas_lindfors
Omdömet skrevs 13 augusti 2017

Då var det dax att bo på detta prestigefyllda hotell. Och som ett av norra Europas lyxigaste hotell var förväntningarna mycket höga!
Jag anlände med bil och mottogs direkt av personalen som direkt lastade upp bagaget på en bagagevagn. Bilen kan man få parkerad i ett garage vilket jag gjorde. En trevlig och leende inchecknings personal mötte upp och checkade in oss och följde även med till rummet och visade alla tekniska saker. Rummet var mycket smakfullt med dämpande lugna färger. Sängen var skön och rummet mycket rent. Minibaren var välfylld, med det kostar om man tar något där. Vi fick problem med tvn på lördagskvällen och man ansträngde sig verkligen för att rätta till felet.
Använde även deras fantastiska spa avdelning även där möttes vi av mycket trevlig personal. En underbar pool svalkade efter en hård svettig arbetsdag.
Restaurang Marchall även den otrolig med service och leenden utöver det vanliga.
Men var beredd att betala lite extra för läget och servicen. Men det är värt var enda danskkrona!
När vi skulle åka därifrån kallade jag fram min bil och blev riktigt glad och överraskad när jag såg att de hade laddat med vattenflaskor i bilen. Tack för det och en underbar vistelse. Säger som en känd man har sagt: I Will be back!

Rumstips: Ät en middag i deras restaurang!
Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack traveler2000200
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Från att bilen stannade utanför hotellet fram till att vi lämnade, och fick med några flaskor kallt vatten för vår bilfärd hem, fanns inget mer att önska av ett hotell. Servicen är helt fantastisk, hotellet är otroligt vackert, sängarna ovanligt sköna, ja allt stämmer ner till minsta beståndsdel på Hotel D'Angleterre.

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack Rikardz