Kostnadsfri avbokning till den 22-02-05
Kostnadsfri avbokning till den 22-02-03
Booking.com146 US$
getaroom.com172 US$
Omdömet skrevs 12 augusti 2021

Snabb incheckning av trevlig personal, rent och fint överallt. Bra frukostbuffe som kanske är något i underkant av vad jag vill ha. Läget är perfekt nära alla sevärdheter och utflyktsmål. Det går att hyra cyklar på hotellet och det finns bar att köpa en pilsner i om man vill. Finns tyvärr ingen AC på rummen men vi kommer bo här nästa gång vi är i Köpenhamn i alla fall.

Rumstips: Högt upp med utsikt mot vattnet
Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack jorgenhaa
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2021

Kære jorgenhaa
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at dele jeres oplevelse.
Vi er glade for at I nød jeres ophold og vores perfekte beliggenhed. Vi håber at vi snart kan byde jer velkommen tilbage.
COPENHAGEN STRAND

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Hotellet har en perfekt lokalisering för oss som tar tåget från Sverige respektive metron vidare från Örestad/Kastrup till Kongens Nytorv/Christianshavn. Bra bemötande i en inbjudande reception. Mysigt rum med härlig balkong med utsikt mot vattnet. Ingen störande trafik så tyst och lugnt. Riktigt bra frukost. Hit återvänder vi definitivt!

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack Ingemar O
Guest Relations STR, Guest Services / Front Office på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2021

Dear Ingemar O,
thank you for staying at Copenhagen Strand and taking your time to share your experience.
We are happy that you enjoyed your stay and our location without traffic noise and our breakfast. We hope that we can welcome you back soon.
Yours sincerely
COPENHAGEN STRAND

Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Snabb och trevlig incheckning. Rummet var helt ok och fräscht. Liten hörnpub vid lobbyn, trevligt. Frukosten helt ok. Enbart allmänna parkeringsplatser, men receptionen kan tipsa om parkeringshus i närheten.Smidig utcheckning.10 minuters gångavstånd till alla fantastiska restauranger i Nyhavn. Rekommenderas

Datum för vistelsen: februari 2020
2  Tack perandersk
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Kære Perandersk,
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at anmelde os.

Vi er glade for at I havde et godt ophold, og for at I vil anbefale os. Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Bodde har i samband med en weekend i Köpenhamn. Vi hade bokat ett superior dubbelrum. Detta visade sig vara ett ganska litet rum. Glasrutan i duschen var rejält smutsig, sängkläderna var slitna och hade stora hål, korridoren från hissen till rummet var smutsig och ofräsch. Utmärkt frukost och trevlig personal. Men den bristande hygienen och fräschheten drar ner betyget. Det här var inte värt det höga priset.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack Jörgen D

Kære Jörgen D,
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at skrive en anmeldelse.

Vi er kede af at jeres ophold og værelse ikke levede op til jeres forventninger. Vi takker for jeres feedback, og giver det videre til den rette afdeling, så vi kan forbedre dette. Vi er glade for at I kunne lide vores morgenmad, og vil dele jeres ros om vores flinke personale med vores kollegaer.

Vi håber vi kan byde jer velkommen tilbage og give jer en bedre oplevelse.

Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet skulle vara bra ( 4 stjärnigt ) vilket inte stämde alls.
Vi var tvungna att uppgradera vårt rum för att få en större säng. Den vi skulle ha var bara 140 cm. Nu fick vi i alla fall en säng som var 160 cm. Badrummet var smutsigt. Det var gamla tops på golvet, glasrutan till duschen var smutsig ( gamla kalkavlagringar och vattenfläckar.) emaljen runt avloppet i badkaret skadat ( borta) rostangrepp runt avlopp i badkaret. Vatten över hela golvet på grund av dålig tätning. Ingen aircondition. Rummet kallt och fuktigt. Dålig ventilation. Fönstren i rummet immade igen när man duschade. Ingen frukost ingick i priset ( med tanke på att rummet kostade 1600:-/natt. Frukost skulle kosta 170 danska kronor ( ca 250 svenska kronor) vilket inte är relevant med tanke på utbudet på frukosten.
Frukost bör verkligen ingå med tanke på hotellpriset.

Hotellet var en besvikelse men Köpenhamn var en upplevelse.

Datum för vistelsen: januari 2020
2  Tack KentSaras
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Hej KentSaras,

Vi er er kede af at jeres ophold ikke levede op til jeres forventninger. Ud fra beskrivelsen af det bookede værelse havde i bookede et Small Double-værelse, og vi har større værelser, både med 160 cm, som i opgraderede til, og 180 cm brede senge, og at vi både tilbyder priser inlusiv og eksklusiv morgenmad. Vi vil bruge jeres tilbagemelding til at se på om vi kan forbedre vores service.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage og give jer en bedre oplevelse.