Omdömet skrevs 20 januari 2020 från mobil enhet

Hotellet skulle vara bra ( 4 stjärnigt ) vilket inte stämde alls.
Vi var tvungna att uppgradera vårt rum för att få en större säng. Den vi skulle ha var bara 140 cm. Nu fick vi i alla fall en säng som var 160 cm. Badrummet var smutsigt. Det var gamla tops på golvet, glasrutan till duschen var smutsig ( gamla kalkavlagringar och vattenfläckar.) emaljen runt avloppet i badkaret skadat ( borta) rostangrepp runt avlopp i badkaret. Vatten över hela golvet på grund av dålig tätning. Ingen aircondition. Rummet kallt och fuktigt. Dålig ventilation. Fönstren i rummet immade igen när man duschade. Ingen frukost ingick i priset ( med tanke på att rummet kostade 1600:-/natt. Frukost skulle kosta 170 danska kronor ( ca 250 svenska kronor) vilket inte är relevant med tanke på utbudet på frukosten.
Frukost bör verkligen ingå med tanke på hotellpriset.

Hotellet var en besvikelse men Köpenhamn var en upplevelse.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack KentSaras
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Hej KentSaras,
mange tak for at I overnattede på Copenhagen Strand og tog jer tid til at skrive en anmeldelse.

Vi er er kede af at jeres ophold ikke levede op til jeres forventninger. Ud fra beskrivelsen af det bookede værelse havde i bookede et Small Double-værelse, og vi har større værelser, både med 160 cm, som i opgraderede til, og 180 cm brede senge, og at vi både tilbyder priser inlusiv og eksklusiv morgenmad. Vi vil bruge jeres tilbagemelding til at se på om vi kan forbedre vores service.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage og give jer en bedre oplevelse.

Venlig hilsen
Thomas Andersen
Guest relations coordinator

Omdömet skrevs 16 december 2019

bra beläget hotell, nära till det mesta, trevlig personal.. Vi är väldigt nöjda. Nära till kongliga teatern, Nyhavn, Ströget och jag rekommenderar er att ladda ner Michelin-appen. Många härliga restauranger i närheten.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ann-Britt D
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2019

Kære Ann-Britt D.

Tak for at overnatte på Copenhagen Strand og for at tage dig tid til at skrive om din oplevelse hos os.
Vi er rigtig glade for I havde et godt ophold hos os og var tilfredse med vores beliggenhed og service. Skønt at læse I benyttede jer af de mange gode restauranter i området.

Vi håber på at kunne byde jer velkommen tilbage ved lejlighed og ønsker jer en glædelig jul.

Omdömet skrevs 13 december 2019

Incheckning fungerade lätt och smidig, personalen var serviceinriktad och trevlig
Rummet var välstädat och lagom stort
Frukosten var härlig, lämnade inget mer att önska
Hotellets läge var perfekt, speciellt för dess läge nära teater och opera

Datum för vistelsen: december 2019
Tack kjsonsala
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 16 december 2019

Kære kjsonsala.
Tak for at vælge Copenhagen Strand som jeres overnatningssted i København.
Vi er glade for at læse I har haft et godt ophold hos os og var tilfredse med vores service, rummet, morgenmaden og vores beliggenhed. Tak for at dele jeres fine feedback med os!

Vi håber på at kunne byde jer velkommen tilbage ved lejlighed og ønsker jer en rigtig god jul.

Omdömet skrevs 17 oktober 2019

Har inte något att tillägga.
Strand hotell är bra beläget för en dag i Köpenhamn ,lätt att röra sig fram och tillbaka till centrum.
Gillar prisläget och trivs med personalen.
Har bra frukost, trevliga rum,ingen störande trafik.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack jonnyf765
Guest_Relations_STR, Guest Relations Manager på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2019

Kære jonnyf765,
tak for du valgte at overnatte på Copenhagen Strand og tage dig til at skrive en anmeldelse.

Vi er glade for at i nød jeres ophold, vores gode morgenmad og hyggelige værelser.

Vi håber at vi kan byde jer velkommen tilbage.

Venlig hilsen
Thomas Andersen
Guest relations coordinator

Omdömet skrevs 26 september 2019

Rummen (superior) var så små så det nästa kändes som fängelseceller. Dessutom saknade självklara faciliteter som fläkt, ventilation och garderob? Stengolvet i badrummet var iskallt och allt i badrummet förblev fuktigt. Värst var nog att det inte fanns någonstans att förvara varken resväskor eller kläder. Restaurangen var däremot toppen såväl som personalen där!

Datum för vistelsen: september 2019
Tack katinka890
Guest_Relations_STR, Gæsteansvarlig på Copenhagen Strand, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Kære Katinka.
Først og fremmest vil vi gerne takke jer for at vælge Copenhagen Strand som jeres overnatningssted i København.
Vi er kede af at vores værelse ikke levede op til jeres forventninger. Jeres kommentarer på opholdet er meget værdsat, da vi altid arbejder på at forbedre vores faciliteter og service.
Tak for rosen på vores morgenmadsrestaurant og personalet - det er en fornøjelse at læse det opvejede jeres oplevelse med værelset.

Vi håber på at I vil overveje at vende retur til vores hotel igen, så vi vil have mulighed for at give jer en meget bedre oplevelse.

Igen tak for jeres feedback og tid.