• Frukost ingår
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 210 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 201 US$/natt.

• Rumservice
Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 150 US$/natt.

Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 195 US$/natt.

Generator Copenhagen(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
Orbitz.com
Official Site
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 180 US$/natt.

SKT. PETRI
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Vi bodde här en weekend, hela familjen inkl vår hund. Vi fick ett stort mkt rymligt rum på plan 1 med fönster som vetter mot staden. Stort badrum, 2 plasmaskärmar. Inget extravagant men helt ok, rent. Hotellet ligger nära det mesta och man går härifrån till shoppinggator, restauranger, Tivolit m.m. För dig som gillar spela tennis så har hotellet en egen bana på plan 2, utomhus, "gräs".

Tips för att välja rum: Ta rummen längst upp, dom har altan. Inte så nära gatan heller som är rätt bra trafikerad.
  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Jonas S
Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Helt okej mellanklass hotell. Ligger nära tivoli och shopping. Rummen helt okej, lite varmt men det finns fläkt så det funkade. Badrummet luktade lite illa. Frukosten bra och även gymmet. Gratis wi-fi men den funkar inte jätte bra.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Malin S
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Helt ok för rätt pengar, rent och fräscht. Men inget speciellt, funkar för en övernattning. Frukostbuffen ger jag också 3 stjärnor, godkänd. Sängarna var sköna. Ett tips ta rum in mot gården inte ut mot gatan då där ligger en tågstation utanför som låter en hel del.

• Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack jonasstahl
Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Vi hade ett trippelrum på andra våningen mot tennisbanan. Rummet var stort. Skön säng, badrummet hade ett förvånansvärt litet badkar (man kunde definitivt fått plats med ett större). Städningen var OK även om det fanns mer att önska där. Hissen är väldigt liten så det går in en barnvagn och en person ganska så precist. Dubbelnamn går nog inte alls skulle jag tro. Jag hade ringt dagen innan vi kom och frågat vad sen utcheckning skulle gå på och fick då svaret 300 danska kr och då skulle vi få ha rummet till 16.00. Jag bad om att få lägga till det och det skulle vara ordnat. När vi väl kom dit så fick vi informationen att så var det inte utan vi fick komma förbi morgonen för avresa för att kolla läget och då kanske vi kunde få ha rummet till 14.30-15. Kollade på morgonen och det slutade med att vi fick ha rummet till 13.00. Inte hela världen på något sätt men jag hade önskat enhetlig information. De höll på att renovera badrummen på entréplan när vi va där och ett önskemål skulle vara att lägga in ett skötbord :) Läget är kanon. Personal trevlig. Kan inte uttala mig om frukosten då vi inte åt den.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Gabbi87
Omdömet skrevs 1 december 2016

Som sagt, läget kan man verkligen inte klaga på, du har gångavstånd till det mesta och annars så finns det cyklar att hyra direkt på andra sidan gatan. Däremot är rummen ganska dåligt ljudisolerade så är man ljudkänslig kan detta vara ett problem.

Rummet vi fick var fräscht och kändes helt okej. Frukosten däremot var inget vi jublade över. Ganska snålt om alternativ och osmidig servering. Om man vill ha Scandic-frukosten kommer man inte bli nöjd.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack ungdom