• Gratis frukost
Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 191 US$/natt.

Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Copenhagen Strand(Köpenhamn)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 200 US$/natt.

Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Gratis frukost
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 156 US$/natt.

Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 189 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

• Rumservice
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 187 US$/natt.

Generator Copenhagen(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
Official Site
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 178 US$/natt.

Omdömet skrevs 3 december 2016 från mobil enhet

Vi hade ett trippelrum på andra våningen mot tennisbanan. Rummet var stort. Skön säng, badrummet hade ett förvånansvärt litet badkar (man kunde definitivt fått plats med ett större). Städningen var OK även om det fanns mer att önska där. Hissen är väldigt liten så det går in en barnvagn och en person ganska så precist. Dubbelnamn går nog inte alls skulle jag tro. Jag hade ringt dagen innan vi kom och frågat vad sen utcheckning skulle gå på och fick då svaret 300 danska kr och då skulle vi få ha rummet till 16.00. Jag bad om att få lägga till det och det skulle vara ordnat. När vi väl kom dit så fick vi informationen att så var det inte utan vi fick komma förbi morgonen för avresa för att kolla läget och då kanske vi kunde få ha rummet till 14.30-15. Kollade på morgonen och det slutade med att vi fick ha rummet till 13.00. Inte hela världen på något sätt men jag hade önskat enhetlig information. De höll på att renovera badrummen på entréplan när vi va där och ett önskemål skulle vara att lägga in ett skötbord :) Läget är kanon. Personal trevlig. Kan inte uttala mig om frukosten då vi inte åt den.

Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Gabbi87
Omdömet skrevs 1 december 2016

Som sagt, läget kan man verkligen inte klaga på, du har gångavstånd till det mesta och annars så finns det cyklar att hyra direkt på andra sidan gatan. Däremot är rummen ganska dåligt ljudisolerade så är man ljudkänslig kan detta vara ett problem.

Rummet vi fick var fräscht och kändes helt okej. Frukosten däremot var inget vi jublade över. Ganska snålt om alternativ och osmidig servering. Om man vill ha Scandic-frukosten kommer man inte bli nöjd.

• Bodde här: november 2016, reste med vänner
Tack ungdom
Omdömet skrevs 13 oktober 2016 från mobil enhet

Fräscht standardhotell nära centralstation med gångavstånd till tivoli, ströget och ungefär allt annat.

Frukosten var bra, personalen trevlig, rummet fräscht och välstädat.
Varmt och klimatbehagligt rum, öppningsbara fönster.
Hård skön säng, hög hård kudde dvs jag hade nytta av min privata platta som alltid följer med.

Parkeringshus runt hörnet till vettigt dygnspris.

Prisvärt!

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Alfi R
Omdömet skrevs 28 augusti 2016 från mobil enhet

Ingen room service, ej fungerande wi-fi, svarta hårstrån i sängen, dålig service, äcklig frukost, spindlar bland frukten, otrevlig & ohjälpsam personal, ingen AC, mycket oljud, ingen egen restaurang, för liten hiss, nergånget, stopp i duschen. Usch - äckligt över lag!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
1  Tack Charlotte L
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Kändes som att de lagt all kraft på att hålla receptionen "up to date" men misslyckats gravt när det kommer till rummen. Omodernt, luktade konstigt och ljudnivån var väldigt hög. Ligger precis bredvid en högt trafikerad väg.
Jag blev väl bemött av en svensk tjej i receptionen, hon var super trevlig. Detta var vid incheckning.
Dock hade jag inte samma tur när jag senare skulle be om hjälp att hitta en mataffär. Hon som hjälpte mig nu var Dansk och väldigt ointresserad, kanske var det för att hon inte fattade Svenska som jag använde mig av först. När jag bytte till engelska förstod hon dock fortfarande inte och insisterade med att jag skulle gå till ett café hela tiden. Till slut släppte det och hon guidade mig rätt, NETTO fanns på samma gata på hörnet av huset. Jag skulle inte bo här igen.

Bodde här: oktober 2015
1  Tack Jenny J