Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 192 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 148 US$/natt.

• Rumservice
Generator Copenhagen(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
Official Site
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Omdömet skrevs 22 januari 2018

Nära till allt Nyhavn, Ströget och Christiania som trots sitt rykte allt är värt att se. snyggt och prydligt boende. Bra frukost men menyn på restaurang Salt är mindre prisvärd gå hellre ut och ät på ställena vid hamnkanalen.

Bodde här: januari 2018
Tack Tobbe1958
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Helt ok hotell som lever mycket på sitt fantastiska läge och gamla goda renommé. Vi sov över på nyårsafton och hade köpt till Galamiddag-paketet. Vi drog helt klart ned snittåldern även om vi börjar närma oss 50 år :-) .
Oerhört lyhörda rum trots vi hade rum mot vattnet. Hörde hela korridoren och allt som sades i rummen intill.

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
1  Tack petraw264
Omdömet skrevs 21 december 2017 från mobil enhet

Läget är fantastiskt, bra service och en frukost som inte gör någon besviken. Dock är hotellet i behov av renovering då badrum, golv, inredning mm sjunger på sista versen. I en hård bransch kan man inte leva på gamla meriter utan hotellet måste ligga på topp i alla avseende. Kommer tillbaka när ägaren uppgraderat.

Bodde här: december 2017, reste i arbetet
1  Tack Rorsjohus
Omdömet skrevs 24 november 2017

Detta hotell är beläget vackert vid vattnet. Det är nära till det mesta om du gillar att promenera.

Huset är en imponerande gammal byggnad med tidstypiska detaljer bevarade i fint skick.

Rummen är överlag i fint skick, dock väldigt tråkiga, nästan fula och utdaterade badrum.

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack oobum
Omdömet skrevs 22 oktober 2017 från mobil enhet

Stiligt hotell med vacker utsikt över vattnet och operan. Mkt sköna sängar, bra kvalitet på kuddar o täcken. Riklig fin frukost med mkt frukt. Stort rum med soffgrupp. Mkt bra läge nära nyhamn. Bokade först middag på Restaurang Salt men avbokade då restaurangen såg tråkig ut och ingen trevlig utsikt.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Pheimler