Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Alla borde bo här! Fantastiska rum, om du bokar utsikt över kanalen är det ännu bättre. Bara 5 min gångväg från Huvudbangården. Härlig promenad utmed kanalen till Nyhavn.
Check-in personalen är hjälpsamma och kunniga. Frukosten är outstanding. Du kanske saknar vita bönor, eller inte.

Bodde här: februari 2018, reste med vänner
Tack leehO8399CB
Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Mycket serviceinriktad personal på alla positioner jag mötte, incheckning, consiliger, matsal, bar, städning och konferensservice.
Mycket bra mat och mycket bra mötesrum. Även sovrum och bar var mycket bra.
Personalen är internationell och pratar helst engelska med gästerna.

Tips för att välja rum: Tystare rum ger ofta utsikt mot vattnet
  • Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
1  Tack Toni K
Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket bra hotell, ljusa fräscha rum. Badkaren på toaletterna borde fräschas upp eller helt enkelt bytas ut mot en dusch,för övrigt toppenhotell. Restaurangen får ett betyg för sig med mat i toppklass något dyr bara, miljön i restaurang får dock stort minus, högljudd, opersonligt, stimmig, mysfaktor noll. Borde fixas något ljuddämpande och skärma av mer så det blir lite mysigare.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
1  Tack marieaan
Omdömet skrevs 15 maj 2017 från mobil enhet

Vi har haft förmånen att bo många nätter på detta trevliga hotell i Köpenhamn. Förra årets stora nyhet var att man flyttade ner loungen från översta våningen till bottenplan. Man gjorde den mycket större och med fantastiskt trevlig miljö med mycket bättre service!
Där den gamla loungen låg på 11:e våningen har man i stället gjort nya hotellrum med utsikt över kanalen och staden vilka vi hade förmånen att få bo i under helgen. Dessa rum var MYCKET fräscha och trevliga! Stor bra dusch trevligt och enkelt ljusstyrningssystem för rummet, bra och bekväm sitt grupp samt trevliga färger kompletterar intrycket. Rummen har fantastisk utsikt.

Med rummen kommer också access till loungen.

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
Tack Peter J
Omdömet skrevs 2 maj 2017 från mobil enhet

Bra läge, suveräna sängar i superfina rum, lyxigt badrum, fantastisk utsikt och otroligt god frukost. Dessutom erbjuds cyklar i toppskick som gör Köpenhamnsupplevelsen än bättre! Mycket hjälpsam och trevlig personal. Har inga klagomål alls och återkommer mer än gärna!

Bodde här: maj 2017, reste med vänner
1  Tack Malin N
Anna K, General Manager på Copenhagen Marriott Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 maj 2017

Kära Malin,

Jag blev så glad att läsa dun fina recension om oss. Tack så mycket för sin feedback som jag kommer att dela med mig mig av till samtliga medarbetare. Hoppas att vi kan välkommna dig tillbaks snart igen.

Hälsningar,
Anna Käll