Tivoli Hotel(Köpenhamn)
  • Pool
Rabattmeddelande! 13 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 13 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 194 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 209 US$/natt.

Radisson Blu
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 199 US$/natt.

Ibsens Hotel(Köpenhamn)
  • Rumservice
Hotel Sct. Thomas(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
  • Kostnadsfritt internet
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

Generator Copenhagen(Köpenhamn)(Mycket prisvärt!)
Official Site
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

Omdömet skrevs 16 juli 2017

Det här är ett stort hotell, på promenadavstånd från tågstationen, tivoli och centrum. Frukosten är god, klassisk och rejäl skandinavisk frukost. Många gäster dock och man kan få vänta på bord och med underdimensionerat antal kaffemaskiner. Fint och ljust gym med bastu.

Tips för att välja rum: Det finns rum med utsikt över vattnet och kvällssol.
  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Jonas A
Miran K, Receptionschef på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 20 juli 2017

Kære Jonas A,

Tusind tak for dit ophold og for at du tog dig tid til at give os feedback.

Jeg er glad for du kunne lide vores placering, vores morgenmad og vores gym. Jeg må beklage køen til kaffemaskinerne, det er noget vi arbejder ihærdigt på at minimere.

Jeg håber at resten af din tid i København var lige så godt som dit ophold hos os, og at du vil besøge os snart igen.

Omdömet skrevs 15 juli 2017 från mobil enhet

Rent och snyggt men det var rent kaos till frukosten. Saknade brickor så det blev jobbigt att bära med sig det man ville ha. Stort urval till frukosten. Annars nöjd. Bra gångavstånd till Tivoli. Lite knepigt med parkeringen när man kom med bil.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack Tuttan S
Miran K, Receptionschef på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2017

Kære Tuttan S,

Tusind tak for dit ophold og for at du tog dig tid til at give os feedback.

Jeg er glad for at du kunne lide vores hotel, og udvalget ved morgenmaden. Jeg beklager at der var meget travlt, men vi arbejder løbenede på løsninger for at forbedre oplevelse for vores gæster.

Jeg håber at resten af jeres ophold i København var godt, og at i vil vende tilbage snart.

Jeg ønsker jer en dejlig dag.

Omdömet skrevs 15 juli 2017

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com

Omdömet skrevs 14 juli 2017

Hotellet besökte vi i juli. Det innebär att det är många barnfamiljer där. Det hade vi räknat med. men däremot inte att man skulle behöva ställa VÄCKARKLOCKAN för att hinna med frukosten innan totalt kaos bryter ut. Vi kom dit vid 9.30 första morgonen. Och möttes av köer, köer, köer. Kaffe var slut överallt. personalen hann inte med. Något är fel på logistiken för all mat står på ett trångt utrymme utan svängrum. folk missar att det finns dubbelt upp på motsatt sida.

vid incheckningen kl 14 hade man TVÅ personal på plats. en fick ta hand om en krävande gäst, medan vi andra fick vänta över 30 minuter. att påkalla flera personal fanns inte på kartan.

Det som var BRA var att det är rent o snyggt o nyrenoverat rum. Bullrig aircondition.
kommer inte åka dit mera. Insåg även att de flesta hotell i stan ägs av Scandic. vilket väl innebär att alla får samma trista frukost med iskall o torr bacon, äggröra gjord på pulver osv.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Cecilia Å

Kære Cecilia Å,

Tusind tak for dit ophold og for at du tog dig tid til at give os feedback.

Jeg beklager at morgenmaden var kaotisk under dit ophold. Normalt er vores check in ret effektiv, jeg beklager at du måtte vente så lang tid.

Jeg håber at du trods dette har haft et godt ophold og at du vil besøge os igen snart.

Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Scandic är serieproducerad hotelltjänst. Du vet vad du får vare sig mer eller mindre. Detta hotell gör dig inte besviken. Rena och ljusa rum. Bra läge 10 m från station. Utsikt på de högre etagen. Frukost helt ok.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack 490satishs

Kære 490satishs,

Tusind tak for dit ophold og for at give os feedback.

Jeg er glad for at du kunne lide vores hotel, og håber at resten af dit ophold i København har været godt.