208213 av 2 799 omdömen
Omdömet skrevs 1 februari 2016

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2016

Omdömet skrevs 29 januari 2016

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 4 februari 2016

Omdömet skrevs 26 januari 2016

18 våningar vid Vesterbro, när till det mesta... Centralstation, Tivoli, Ströget mm
Bor man högt upp har man fantastisk vy över staden. Hotellet byggt på 50-talet har renoverats till ett designhotell, med fräscha rum. Inte romantiskt, men som sagt fräscht oo bra... Kan rekommenderas framförallt till par som vill se staden

Tips för att välja rum: Välj högt upp, helst en bit från hissen
  • Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Snygganders
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2016

Kære Snygganders,

Tak for den fine kommentar i forbindelse med opholdet hos os.
Jeg er rigtig glad for I havde et dejligt ophold, og for at I var tilfredse med vores beliggenhed og design.

Jeg håber vi får muligheden for at se jer tilbage på hotellet inden længe.

Rigtig god dag.

Omdömet skrevs 22 januari 2016

Utmärkt service, bra läge gångavstånd till tågstationen. Maten i restaurangen var utmärkt. Trevlig vistelse och personalen var hjälpsam o trevlig.
Kan rekommendera Scandic Copenhagen till andra som ett bra hotell.

Tack 28johnnyt

Kære 28johnnyt,

Mange tak for den fine kommetar og for at vælge Scandic Copenhagen.
Jeg vil naturligvis dele den med vores Team Members.

Jeg håber vi ser dig tilbage hos os inden længe.

Rigtig god dag.

Omdömet skrevs 17 januari 2016 från mobil enhet

Vi var där med vänner & delade rum. Fungerade bra, rummet kändes som ett "vanligt" Scandic standard, funktionellt.

Jättebra läge, enkelt att ta sig med två 8-åringar från centralstationen till. Trevlig personal! Maten i restaurangen var okej men inte mer, hade nog förväntat oss godare. Ganska tråkig buffé för barnen. Frukosten kändes "vanlig" inget extra så sett.

Inget tryck i duschen alls, strilade endast. Wifi låg nere ett helt dygn när vi var där, inte ok!

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Åsa R
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2016

Kære Åsa R,

Tak for at vælge Scandic og for at skrive en kommentar.
Jeg er glad for at I alt i alt havde et godt ophold hos os.
Tak for den dejlige kommentar om vores beliggenhed og team members.

Jeg beklager for det manglende vandtryk og WIFI. Det er meldt til vores tekniske afdeling.
Vi fik sidste år helt nyt WIFI installeret på hotellet, og det fungerer normalt rigtig godt, men vi havde desværre en teknisk fejl som det tog noget tid for vores IT afdeling at løse.

På trods af dette håber jeg at vi ser jer tilbage hos os snart.

Rigtig god aften.