“Perfekt som startpunkt för att utforska staden”
Omdöme om Scandic Copenhagen

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Scandic Copenhagen
Rankad som nummer 45 av 119 hotell i Köpenhamn
Omdömet skrevs januari 26 2016

18 våningar vid Vesterbro, när till det mesta... Centralstation, Tivoli, Ströget mm
Bor man högt upp har man fantastisk vy över staden. Hotellet byggt på 50-talet har renoverats till ett designhotell, med fräscha rum. Inte romantiskt, men som sagt fräscht oo bra... Kan rekommenderas framförallt till par som vill se staden

Tips för att välja rum: Välj högt upp, helst en bit från hissen
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Snygganders
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade januari 28 2016

Kære Snygganders,

Tak for den fine kommentar i forbindelse med opholdet hos os.
Jeg er rigtig glad for I havde et dejligt ophold, og for at I var tilfredse med vores beliggenhed og design.

Jeg håber vi får muligheden for at se jer tilbage på hotellet inden længe.

Rigtig god dag.

Omdömet skrevs januari 22 2016

Utmärkt service, bra läge gångavstånd till tågstationen. Maten i restaurangen var utmärkt. Trevlig vistelse och personalen var hjälpsam o trevlig.
Kan rekommendera Scandic Copenhagen till andra som ett bra hotell.

• Bodde här: Januari 2016, reste i arbetet
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack 28johnnyt

Kære 28johnnyt,

Mange tak for den fine kommetar og for at vælge Scandic Copenhagen.
Jeg vil naturligvis dele den med vores Team Members.

Jeg håber vi ser dig tilbage hos os inden længe.

Rigtig god dag.

Omdömet skrevs januari 17 2016 från mobil enhet

Vi var där med vänner & delade rum. Fungerade bra, rummet kändes som ett "vanligt" Scandic standard, funktionellt.

Jättebra läge, enkelt att ta sig med två 8-åringar från centralstationen till. Trevlig personal! Maten i restaurangen var okej men inte mer, hade nog förväntat oss godare. Ganska tråkig buffé för barnen. Frukosten kändes "vanlig" inget extra så sett.

Inget tryck i duschen alls, strilade endast. Wifi låg nere ett helt dygn när vi var där, inte ok!

Bodde här: Oktober 2015, reste med vänner
Tack Åsa R
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade januari 22 2016

Kære Åsa R,

Tak for at vælge Scandic og for at skrive en kommentar.
Jeg er glad for at I alt i alt havde et godt ophold hos os.
Tak for den dejlige kommentar om vores beliggenhed og team members.

Jeg beklager for det manglende vandtryk og WIFI. Det er meldt til vores tekniske afdeling.
Vi fik sidste år helt nyt WIFI installeret på hotellet, og det fungerer normalt rigtig godt, men vi havde desværre en teknisk fejl som det tog noget tid for vores IT afdeling at løse.

På trods af dette håber jeg at vi ser jer tilbage hos os snart.

Rigtig god aften.

Omdömet skrevs januari 11 2016

Topp på våning 18 även om det dimmigt. Uppskattar att det finns en speciell hiss till denna våning. Serviceminded personal som ser till att man känner sig välkommen.har man tur får man parkera utanför hotellet utan kostnad.

Tips för att välja rum: Be om ett rum högt uppe.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack stig156
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade januari 12 2016

Kære stig156

Tusind tak fordi I valgte Scandic Coepnhagen og tak fordi I tager jer tid til at give os feedback. Det sætter vi stor pris på.

Jeg er rigtig glad for at høre at I nød jeres ophold hos os selvom det desværre var tåget. På en klar dag er udsigten fantastisk og man kan se ud over hele København.

Mange tak for jeres kommentar omkring vores servicemindede personale og jeg er glad for at høre I virkelig følte jer velkomne!

Vi håber meget på at kunne byde jer velkommen tilbage i den nærmeste fremtid

Omdömet skrevs januari 4 2016

• Bodde här: December 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack Hellichii
Morten N, Hotelchef på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade januari 8 2016

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Köpenhamnhotell
Indre By (Innerstaden)
Scandic Front
Nr 33 av 119 i Köpenhamn
1 053 omdömen
Visa priser

Besökt Scandic Copenhagen? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Scandic Copenhagen

Adress: Vester Soegade 6, Köpenhamn 1601, Danmark
Region: Danmark > Zeeland > Köpenhamn > Indre By (Innerstaden)
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 28 av Lyxhotell i Köpenhamn
Nr 31 av Affärshotell i Köpenhamn
Prisklass: 1 236 kr - 2 888 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Scandic Copenhagen 4*
Antal rum: 486
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Scandic Hotels, Hotels.com, Booking.com, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Scandic Copenhagen. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Copenhagen Scandic Hotel

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?