Omdömet skrevs 22 januari 2016

Utmärkt service, bra läge gångavstånd till tågstationen. Maten i restaurangen var utmärkt. Trevlig vistelse och personalen var hjälpsam o trevlig.
Kan rekommendera Scandic Copenhagen till andra som ett bra hotell.

• Bodde här: januari 2016, reste i arbetet
Tack 28johnnyt
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2016

Kære 28johnnyt,

Mange tak for den fine kommetar og for at vælge Scandic Copenhagen.
Jeg vil naturligvis dele den med vores Team Members.

Jeg håber vi ser dig tilbage hos os inden længe.

Rigtig god dag.

Omdömet skrevs 17 januari 2016 från mobil enhet

Vi var där med vänner & delade rum. Fungerade bra, rummet kändes som ett "vanligt" Scandic standard, funktionellt.

Jättebra läge, enkelt att ta sig med två 8-åringar från centralstationen till. Trevlig personal! Maten i restaurangen var okej men inte mer, hade nog förväntat oss godare. Ganska tråkig buffé för barnen. Frukosten kändes "vanlig" inget extra så sett.

Inget tryck i duschen alls, strilade endast. Wifi låg nere ett helt dygn när vi var där, inte ok!

Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack Åsa R
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 22 januari 2016

Kære Åsa R,

Tak for at vælge Scandic og for at skrive en kommentar.
Jeg er glad for at I alt i alt havde et godt ophold hos os.
Tak for den dejlige kommentar om vores beliggenhed og team members.

Jeg beklager for det manglende vandtryk og WIFI. Det er meldt til vores tekniske afdeling.
Vi fik sidste år helt nyt WIFI installeret på hotellet, og det fungerer normalt rigtig godt, men vi havde desværre en teknisk fejl som det tog noget tid for vores IT afdeling at løse.

På trods af dette håber jeg at vi ser jer tilbage hos os snart.

Rigtig god aften.

Omdömet skrevs 11 januari 2016

Topp på våning 18 även om det dimmigt. Uppskattar att det finns en speciell hiss till denna våning. Serviceminded personal som ser till att man känner sig välkommen.har man tur får man parkera utanför hotellet utan kostnad.

Tips för att välja rum: Be om ett rum högt uppe.
Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack stig156
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2016

Kære stig156

Tusind tak fordi I valgte Scandic Coepnhagen og tak fordi I tager jer tid til at give os feedback. Det sætter vi stor pris på.

Jeg er rigtig glad for at høre at I nød jeres ophold hos os selvom det desværre var tåget. På en klar dag er udsigten fantastisk og man kan se ud over hele København.

Mange tak for jeres kommentar omkring vores servicemindede personale og jeg er glad for at høre I virkelig følte jer velkomne!

Vi håber meget på at kunne byde jer velkommen tilbage i den nærmeste fremtid

Omdömet skrevs 4 januari 2016

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Morten N, Hotelchef på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2016

Omdömet skrevs 1 januari 2016

• Bodde här: december 2015, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Morten N, Hotel Manager på Scandic Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2016