ScandicHotels.com
Boka nu, betala på plats
Trip.com
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-18
Expedia.com193 US$
Priceline157 US$
Omdömet skrevs 22 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, Front Office Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Omdömet skrevs 11 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Omdömet skrevs 10 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Omdömet skrevs 6 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2017

Omdömet skrevs 6 september 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017