Boka nu, betala på plats
Vio.com
ScandicHotels.com163 US$
Priceline163 US$
Omdömet skrevs 22 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Marlene F, Front Office Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Omdömet skrevs 11 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2017

Omdömet skrevs 10 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Omdömet skrevs 6 september 2017

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Marlene F, General Manager på Scandic Webers, svarade på det här omdömetSvarade 9 september 2017

Omdömet skrevs 6 september 2017

Datum för vistelsen: augusti 2017