“God mat och mysig miljö”
Omdöme om Brasserie Degas - STÄNGD

Brasserie Degas
Prisklass: 35 US$ - 1 000 US$
Kök: Franskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Lunch, Middag, Bokningar
Område: Frederiksberg
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Roligt att hitta så bra resaurang. Mycket trevlig och kunnig personal. En kock som arbetat i europa på michelin restauranger. Det märktes verkligen. Tack för en trevlig kväll. Rekommenderas verkligen.

Tack Agneta J

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Vi är en familj med två vuxna, en 13- och en 10-åring.
Vi bokade bord via TripAdvisor, blev rekommenderade trerätters och började beställa. Rätterna passade allas smaker och vi fick några nya aha-upplevelser, t ex hamburgaren med en skiva foie gras - ljuvlig kombo eller den gravade laxen med stora romkulor till.
Personalen lyssnade till våra behov på ett ypperligt sätt och vi upplevde en familjär personlighet i mysig miljö. Fantastisk mat! Prisvärt. Bästa födelsedagsmiddagen hittills!

Tack ShoreTee
Omdömet skrevs 11 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, god mat o mysig miljö. Menyn liknar tapas som serveras i en mindre mysig lokal.......

Tack Rasmus P
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fisk och hummersoppan var god.
Ankan ( två olika ), Macaron & Créme Brulée, Vin och service utmärkt!
Prisvärt!

Tack Håkan S
Omdömet skrevs 5 mars 2018

Maten var i det stora hela ok, dock var gåsleverterrinen en besvikelse då den var lagd på en bädd av sallad vilken smakade alldeles för salt. Andbröstet var gott, hade gärna velat ha det mindre genomstekt. Crème brulén var fantastiskt god, tre små skålar med olika smaker.
Ljudmiljön var hög och vi fick vänta länge mellan rätterna

Tack Lotta B

Resenärer som tittade på Brasserie Degas tittade också på