Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Detta är verkligen ett hotell som ligger på bästa platsen. Visst det är lite dyrt, men det ligger som sagt på rätt plats. Det är inget jättestort hotell, men man blir bemött på ett så proffsigt sätt. Rummet var ganska litet, men en mer tilltagen toalett. Vi hade ingen frukost beställd på hotellet, men det är inga problem att hitta matställen på och runt Nyhavn.

1  Tack 940anderss
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2018

Kære Gæst

Tusind tak for en dejlig tilbagemelding og for at i tog jer tid til at give os feedback.

Jeg kan anbefale at kigge efter priser der inkluderer morgenmad, da man sparer på morgenmadsprisen ved at booke den på forhånd.

Vi er glade for at i har haft et godt ophold hos os og vi håber vi kan byde jer velkommen tilbage en anden gang.

71 Nyhavn Hotel

Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Perfekt läge med nära till det mesta. Rummen var fina och mycket skön säng. Bra frukost med nyttigare alternativ, boost shotsen gjorde susen! Finns även lite tyngre mat för den som önskar. Personalen var trevlig och välbemötande! Rekommenderar romantikpaketet med sen utcheckning och en flaska bubbel på rummet.

Tack Kim S
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Dear guest,

Thank you for your kind 5-star review, we look forward to welcoming you back one day soon.

Yours sincerely

Omdömet skrevs 18 juli 2018

Ett bra hotell med perfekt läge i Nyhavn intill kanalen och alla uteserveringar.
Standardrummen är små men är väl inte i Köpenhamn för att sitta på rummet.
Mycket bra frukost med allt man kan önska.. Kan varmt rekomendera hotellet.

Tack 352larsj

Kære gæst,

Mange tak for din venlige tilbagemelding og anbefaling.

Vi er rigtig glade for at I nød jeres tid hos os, og ser frem til at byde jer velkommen endnu engang snart.

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Super mysigt hotell i Nyhavn. Servicen utmärkt och proffsig. Mycket fina rum. Bodde i svit 602 m två barn och två vuxna. Smakfullt inrett med allt som man önskar, massa galgar, speglar. Frukosten var så bra. Modernt och massa hälsosamma alternativ men även mycket gott. Mycket finess, rent och fräscht. Vänlig och snabb personal. Helt klart en ny favorit! Inte minst p g a läget.

Bodde här: juli 2018, reste med familjen
Tack Malin E

Kære gæst,

Mange tak for din venlige tilbagemelding.

Vi er rigtig glade for at du nyder din tid hos os, og ser frem til at byde dig velkommen endnu engang start.

Omdömet skrevs 1 juli 2018 från mobil enhet

Vi har bott på detta hotell förut och än en gång är vi mycket nöjda .
Trevlig personal man känner sig alltid väldigt välkommen .
Frukosten är så gott som komplett,finns det mesta som man kan önska ,kan bli lite trångt om man kommer vid 9,30 då alla andra vill gå.
Rummen är väldigt moderna ,fräscha och har underbara sängar och täcken (Carpe Diem sängar ).

Läget är alldeles perfekt om man vill uppleva en av världens trevligaste platser Nyhavn som man bara älskar med den härliga pulsen.
Vi hade tur vid detta tillfälle som kunde parkera bilen precis vid hotellet .
Rekommenderar detta hotell starkt

Bodde här: juni 2018, reste med vänner
1  Tack Mno4
71NyhavnHotel, Guest Relations Manager på 71 Nyhavn Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2018

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlige tilbagemelding.

Vi er rigtig glade for at I nyder jeres tid hos os, og ser frem til at byde jer velkommen endnu engang start.