Google
Sätt du kan uppleva Nyhavn på
från 75,53 US$
från 73,69 US$
från 38,66 US$
från 71,33 US$
Omdömet skrevs 15 juni 2017 från mobil enhet

Trevligt och gemytligt att sitta i solen och ta en kall dricka. Funkar lika bra på dagen som kvällen.

Tack lkpeppe
Omdömet skrevs 12 juni 2017

Trevligt ställe utmed vatten. Kan tycka det är till viss del överreklamerat då det är ett hippt ställe. Finns många ställen liknande men inte lika inne men minst lika bra. Oftast trångt och fullt med folk.

Tack ingmare2017
Omdömet skrevs 11 juni 2017 från mobil enhet

Nyhavn är otroligt vackert med sina färgglada restauranger och närhet till vattnet. Smidigt att kunna köpa med sig en takeaway- öl när man ska gå vidare också! :-)

Datum för upplevelsen: maj 2017
Tack kristinvanero
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Jättebra, rent o trevligt
Vi bodde på Admiral, ingen luftkonditionering men bra sängar
Dyr frukost som borde ingå i priset
Vi åt frukost för halva priset runt hörnet
Åkte kanalbåt en timme för 40dk det var mycket prisvärt

Tack Bosse B
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Nyhavn är fantastisk vackert en sommardag. Kul ställe att bara sitta och kolla på folk på. Däremot är det väldigt mycket folk där, vilket förstås påverkar prisbilden på restaurangerna. En idé är att ta med sig en egen picknick till bryggan längst ut i Nyhavn och njuta av solnedgången där.

2  Tack 847marcusk