Omdömet skrevs 27 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScandicFront1, Gæsteansvarlig på Scandic Front, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Omdömet skrevs 6 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
ScandicFront1, Gæsteansvarlig på Scandic Front, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Omdömet skrevs 23 december 2019 från mobil enhet

Det här hotellet gillade jag väldigt mycket. Dels ligger det nära Nyhavn, Amalienborg och vattnet, dels är det väldigt mysigt. Mitt rum gick i mörka färger och var mer inrett som ett vardagsrum än ett hotellrum. Härligt badrum med golvvärme under det vackra stengolvet. Ett minus dock: märkligt lyhört för att vara ett modernt hotell. Frukosten är placerad på olika stationer, vilket gör att alla gäster inte köar på samma ställe. Typisk Scandic-frukost, men snäppet bättre. Goda varmrätter, goda danska charkuterier och ostar, gott bröd, hemgjord nutella etc. Tyvärr vattnig apelsinjuice (köp in en juicepress!). Härlig personal gjorde vistelsen till en minnesvärd upplevelse.

Datum för vistelsen: december 2019
Restyp: Reste ensam
Tack fitzbenedict
Jacob B, Direktør på Scandic Front, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2020

Tusind tak for din feedback for dit ophold ved os her i december.
Jeg er super glad for at læse du har nydt opholdet ved os og at du fandt både vores morgenmad og personale gode.
Det er noget jeg sætter stor pris på og vil også sende dine pæne ord videre til mine kollegaer.
Med hensyn til Appelsin juicen kan jeg dog glæde dig med vi har bestilt ny maskine som kommer snart til vores buffet.
Jeg håber på at få fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.
De bedste hilsner,
Katrine Rebsdorf, Receptionen

Omdömet skrevs 17 december 2019 från mobil enhet

Vi har varit många gånger i Köpenhamn men aldrig förr på julmarknad och inte heller bott på Scandic Front. Läget på hotellet är jättebra. Ett par minuters promenad och man är i charmiga Nyhavn. Rummet vi fick var litet med mörka färger vilket gjorde att rummet kändes ännu mindre. Ganska lyhört. Ena kvällen var det abonnerat i matsalen med hög musik. Det hördes väldigt väl till vårt rum som låg på 3:e våningen. Väldigt liten frukostmatsal där det alltid var svårt att hitta en sittplats. Stort minus för detta då det för oss är en av höjdpunkterna med att bo på hotell, hotellfrukosten. Vi åker gärna till Köpenhamn igen och bor i detta område men väljer nog då hellre ett annat hotell. Och julmarknad i Köpenhamn var jättemysigt ❤️

Datum för vistelsen: december 2019
Tack erstaa
ScandicFront1, Guest Relations Manager på Scandic Front, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2020

Tusind tak for jeres feedback på jeres ophold her ved os. Det sætter jeg stor pris.
Jeg håber at få fornøjelsen af at byde jer velkommen igen en anden gang.
De bedste hilsner,
Katrine