Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Alltså wow! Vilken personal!! Från att vi klev in så kände vi oss oerhört välkomna och väl omhändertagna. Incheckningen var väldigt smidig och vi fick ett jättefint rum på 11e våningen med magisk utsikt. Personalen hade uppmärksammat att vi firade vår bröllopsdag så när vi kom till rummet så stod det en fin tallrik med oliver ost och brödpinnar och en jättegullig lapp från personalen. Wow igen! Superfräscht rum, enormt skön säng, stort badrum, vackra möbler. Ja, allt var perfekt!
På frukosten möttes vi av en underbar frukostvärdinna som var så enormt positiv och serviceminded. Väldigt proffsig! Frukosten var väldigt god och det fanns allt att välja på. Att det ingick frukost a’la carte var en positiv överraskning. Och jajamensan, eggs benedicte kunde dem! Perfekta!
Hit kommer vi väldigt gärna igen. Tack Radisson för en magiskt bra hotellvistelse!

Bodde här: augusti 2018, reste som ett par
Tack Petra E
Brian G, General Manager på Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Dear Petra E,

Thank you for having taken the time to have reviewed your recent stay with us in Copenhagen.
It seems we managed to say goodbye to you after an exceptional stay. Our teams will be motivated after reading your lovely review to keep making our guests happy on a daily basis just like we did you.
Thank you very much for your kind words, everybody will be thrilled to hear from them and how we managed to deliver you a magical hotel experience.
We loved having you as our guests just as much as you loved being with us.
We hope that we will have the pleasure again in the future to welcoming you back as our guests.

Omdömet skrevs 30 juli 2018

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med Radisson Collection
Brian G, General Manager på Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2018

Omdömet skrevs 11 juni 2018

Stort hotell men trevligt bemötande och fint rum (Royal Club). Tyvärr var wifi på våning 11 undermåligt och knappt användbart i vårt rum. Misstänker fel på accesspunkterna. Frukostbuffén fantastisk med gott bröd och stort urval. Centralt läge nära till allt.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Mikael E
Brian G, General Manager på Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Dear Mikael E,

Thank you very much for having taken the time to have written this review.
I am very happy to read that you describe our premium corner room as well equipped and you liked the welcome given by our staff upon arrival. Our breakfast and kitchen team will be very happy to hear from your kind words about our super buffet breakfast, thank you for that. We are doing an in-depth check-up of our wifi systems this week because nothing is good enough for you, our guest. Our apologies if you encountered some connection difficulties. Did you let our team know while you were here? They would have loved to help.
We hope you will be back again soon for a new visit.

Omdömet skrevs 7 juni 2018

Proffsigt bemötande samt en grym service. Hög komfort i förhållande till plats/utrymme, säng, badrum osv. Röd tråd vad gäller koncept, inredning, design och känsla för detaljer. Ett favorithotell utöver det vanliga.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack anderswesthoff
Brian G, General Manager på Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 8 juni 2018

Dear Anderswesthoff,

Thank you veru much for having taken the time to have written this review.
A very big thank you for your extremely kind words. Welcome to the exceptional is our slogan and we work hard every single day to be able to say goodbye to happy guests like you. Our whole team will be motivated even more after your kind words to every day keep delivering exceptional service. Thank you for your stay, we hope you will be back again soon for a new visit.

Omdömet skrevs 28 maj 2018

Rumspriset motsvarar inte den totala upplevelsen. Frukosten härlig men logistiken fungerar inte.
Utsikten från rummet enstående men städningen kunde vara bättre. Hög servicenivå i receptionen men det tar tid att checka in! Alltför mycket

• Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack hansj0nss0n
Brian G, General Manager på Radisson Collection Royal Hotel, Copenhagen, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2018

Dear Hansj0nsson,

Thank you very much for having taken the time to write this review.
We are very happy to hear that you liked our newly renovated rooms and super buffet breakfast.
Unfortunately due to the busy cruise season and following high occupancy it can be busy during the morning rush hour.
We are sorry that you had to wait a little before we could check you out and say farewel.
We hope we will have the pleasure of seeing you back again.

Kind regards,