“Fantastisk personal...”
Omdöme om Maple Casual Dining

Maple Casual Dining
Rankad som nr 1 av 2 807 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)

Fantastisk trevlig och kunnig personal och riktigt bra mat. Vi bägge var väldigt nöjda med maten och servicen. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: september 2020
Tack jsonp400

Vi var ett sällskap på 6 personer som åt här. Vi tog 5 olika huvudrätter och alla var mycket nöjda, helt underbar mat och suverän service, vi drack både rött och vitt vin som också var till stor belåtenhet.
Hela sällskapet var mycket nöjda med denna underbara restaurang.

Datum för besöket: september 2020
Tack anjeca
Omdömet skrevs 17 augusti 2020 från mobil enhet

Allt var över förväntan. Maten var utsökt (även för någon som är väldigt kräsen), servicen var helt fantastiskt och detta är helt klart ett ställe jag rekommenderar alla att besöka. Vi beställde 4 rätters plus vinpaketet. Värt varenda krona och vi kommer garanterat att besöka restaurangen igen när vi kommer tillbaka till Köpenhamn.

Tack N9120FEannam
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Underbart ställe med riktigt bra mat samt en fantastisk service!
Jag vill ge bästa rekommendationer

Tack U676MSannak
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Fantastiskt! Mysigt ställe och jättegod mat ! Men framförallt var det servicen som stack ut! Underbart varm och närvarande personal som älskar sitt yrke. Kommer definitivt tillbaks!

Tack familjenlinden

Resenärer som tittade på Maple Casual Dining tittade också på

Besökt Maple Casual Dining? Berätta vad du tyckte!