“Prisvärt och gott”

Rankad som nr 571 av 2 928 Restauranger i Köpenhamn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Ett budgetställe som erbjuder indisk och orientalisk mat. Det är bra priser, stora portioner, färskt egenbakat bröd och gott. Ställer är i enklaste laget dock. Inget mys...

Tack Ronnnskiboy

Omdömet skrevs 25 december 2016 från mobil enhet

Deras butter chicken är heeeeeeelt underbar! Eftersom jag bor på andra sidan sundet så har jag inte kunnat äta där ofta men den rätten kan få mig att vilja ta tåget till Köpenhamn bara för att beställa butter chicken. Riktig krämig, smakrik och helt enkelt perfekt!

Tack 10x1
Omdömet skrevs 20 december 2016

Köpte två rullar, en shawarma och en kycklingkebab. Goda, fräscha och prisvärt. Bra budgetalternativ.

Tack RSO666
Omdömet skrevs 14 november 2016

Stora och goda portioner. Fick även supergod hummus till min kyckling shawarma. Kommer att gå dit igen. Köpte maten som take away, så jag vet inget om hur servicen är i restaurangen.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack sandran945
Omdömet skrevs 24 mars 2016 från mobil enhet

Helt okej lunchrestaurang. Fick fel mat, men det fixade de snabbt. Riktigt bra smaker och kryddor. En av få restauranger i Köpenhamn som inte serverar øl.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Batchefen

Resenärer som tittade på Kebabish tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Kebabish? Berätta vad du tyckte!