“Lurendrejeri”

Mama Rosa Copenhagen
Rankad som nr 2 426 av 2 876 Restauranger i Köpenhamn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 22 oktober 2022 från mobil enhet

De ger reklam för happy hour samt 2 för 1 mellan 16-17 samt 22-24. Tyvärr så finns ingen info om att det bara gäller under veckan inte på helgen.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Linnekullen

Omdömet skrevs 22 oktober 2022 från mobil enhet

Hårstrån i maten och personalen vägrar ge kompensation för det. Orimligt dyrt, vi beställde två små flaskor vatten vilket blev 190 SEK. Fyra huvudrätter( långt ifrån den dyraste på menyn) och vatten blev totalt 1400kr totalt. Personal som uppenbarligen inte vill kundens bästa.
Kan verkligen inte rekommendera detta ställe. Otrevlig personal, medioker mat och orimliga priser.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack nikitasV4607GS
Omdömet skrevs 24 september 2022 från mobil enhet

Till de priserna, omvandlat till svenska, så var det definitivt inte värt det. Fish’n chips var 3 små s.k. fish fingers, såna man brukar ge vid barnportion. Varken ketchup eller remoulad fanns till denna rätt och inget som erbjöds. Åt även pasta Alfredo. Rätten var liten och smaklös med överkokt pasta.
Dessa två rätter, ett glas vin o en cider; 750:- sek
En riktig turistfälla, där den ligger på Ströget.

Datum för besöket: september 2022
Tack Cissi L
Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

Det ser inbjudande ut från gatan, har trevlig intedning och ligger bra till…men tänk efter två gånger innan nu går in. Ni kommer att mötas av solkiga dukar, usel servicenivå och obefintlig kärlek till matlagningskonsten. Om ni ändå bestämmer er för att äta här så blir beslutet att inte lämna dricks ett enkelt och självklart beslut.

Datum för besöket: juli 2022
Tack dannN7025IM
Omdömet skrevs 12 juli 2022

Fick vänta i nästan en halvtimme på ett bord och när vi väl blev anvisade ett så var det ett för två egentligen. Jag beställde Fish & Chips, de så kallade fiskbitarna var ungefär lika kalla som den kalla såsen man fick till. Detta var inte mitt första besök men utan tvekan det sämsta, aldrig mer!

Datum för besöket: juli 2022
Tack 489mathiasp

Resenärer som tittade på Mama Rosa Copenhagen tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Mama Rosa Copenhagen? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.