“Mysig liten italiensk restaurang.”
Omdöme om Tony's

Tony's
Rankad som nr 361 av 2 811 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Italienskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)

Mysig liten italiensk restaurang. Alla var jätte nöjda med sina val av rätter. Vi var 6 stycken och alla åt olika rätter provade nästa alla för och varmrätter. Trevlig personal.

Datum för besöket: september 2020
Tack 541evan
madklubbendk, Markedsføring på Tony's, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Eva

Tusind tak for din anmeldelse :) Vi er glade for, at I alle kunne lide maden og havde en god oplevelse. Vi håber meget på at se jer igen en anden god gang.

De bedste hilsner
Cecillie, Tony's

Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Mysig miljö men varken maten eller servicen var som vi hade hoppats. Förrätten (burrata) jättegod med varmrätt sämre och efterrätten (tiramisu) sämst. Massor med personal, men lite ouppmärksam och ocharmig.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 220petrar
madklubbendk, Markedsføring på Tony's, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Hej Petra
Tak for din feedback. Vi bestræber os altid på at blive dygtigere til vort arbejde, og din tilbagemelding har stor betydning for os.

Vi er meget kede af at høre, at du har haft sådan en uheldig oplevelse på vores restaurant. Vi arbejder altid på at servere dejlig mad til fornuftige priser, og så er det en streg i regningen, når en gæst ikke er 100% tilfreds.

Vi er meget opmærksomme på, hvad du som gæst oplever, og vi bruger dine betragtninger omkring vores service og mad til at optimere restaurantoplevelsen for vores gæster.

Vi håber meget, at du vil have lyst til at give os en chance til i fremtiden.

De bedste hilsner
Cecillie / Tony's

Omdömet skrevs 25 oktober 2019 från mobil enhet

Åt här, personalen var ej medgörlig, maten var ej bättre än en kunde gjort den själv, tex risotton ofärdig och sur. Ingen i mitt sällskap på 10 pers var nöjd.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 277majau
Omdömet skrevs 12 februari 2019

Mycket trevlig och välbesökt italiensk restaurang med habil mat, en tre-rätters kostar 235 DKK. Visst, man får som svensk lägga på 40% med tanke på valutan men det känns OK ändå.
Det serveras enkel men vällagad mat som serveras i rikliga portioner, det är lätt att bli mätt här. Köttbullar i tomatsås och pasta rekommenderas varmt.
Något klent ölutbud, eller faktiskt riktigt dåligt utbud. Peroni och en pale ale från Brooklyn är allt som serveras på flaska.

Datum för besöket: februari 2019
Tack 235h_kanr
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Blev rekommenderade restaurangen av vårt hotell. Maten var en riktig katastrof. Såväl vi som 2 andra par fick riktigt dålig mat. Beställde espresso som avslutning, kallt !!
Tallriken som min mat kom in på var sprucken (bred spricka), servitören förstod inte problemet.
Undvik denna restaurang !!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack a-wayandgone

Resenärer som tittade på Tony's tittade också på

Köpenhamn, Zeeland
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Tony's? Berätta vad du tyckte!