“Mysig restaurang”
Omdöme om Restaurant Havfruen

Restaurant Havfruen
Boka med
Restaurant Havfruen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 239 av 2 882 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Danskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En jättemysig restaurang i Nyhavn. Väldigt trevlig personal. Menyn är främst inriktad på fisk och skaldjur och är lite begränsad. Maten är ok, men inte mer.

Tack Annika A
Søren D, Manager på Restaurant Havfruen, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Kære Annika,

Tak for din anmeldelse og for at give os din feedback fra jeres besøg. Vi er en fiske- og skaldyrsrestaurant med fokus på fisk fra danske farvande, og vi har helt bevidst valgt en lidt begrænset menu, som gør det muligt for os udelukkende at servere frisk fisk.

De bedste hilsner,

Søren

Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

En riktig mysig och fin restaurang i Nyhavn. Vi åt musslor som smakade utmärkt. Service och bemötande var mycket gott. Kan verkligen rekommenderas

Tack christinadahlin
Svar från företaget:Svarade 11 september 2017

Hej,

Mange tak for Jeres fine anmeldelse. Vi er rigtig glade for at høre, at I nød besøget på Havfruen.

De bedste hilsner,

Søren
Assisterende Restaurantchef

Omdömet skrevs 9 september 2015 från mobil enhet

En mysig fiskrestaurang i hjärtat av Köpenhamn. Som förrätt åt jag fish and chips, och den skulle nästan ha räckt till. Förrätten var god. Till varmrätt åt vi rödspätta som var helt ok. En tvårätters med öl och en baileys med kaffet resulterade i en nota på 135 euro för två personer. Det tycker jag är för dyrt, men läget är helt perfekt precis intill ån.

Tack Lilltervotomten
Omdömet skrevs 1 augusti 2015

Detta är en Restaurang i Köpenhamn som jag varmt kan rekommendera. Den ligger på Nyhavn 19. De serverar jättegoda Fish and chips. Smakade lika gott som i London. Bra service.

Tack 2Gerd
Omdömet skrevs 17 maj 2015 från mobil enhet

Trevlig klassisk fiskrestaurang i Nyhavn i centrala Köpenhamn. Hade det varit lite varmare hade vi gärna suttit utomhus, för kanalen med båtarna är trevliga att titta på. Maten var mycket god och personalen var hjälpsam och snabb.

Tack Titti R

Resenärer som tittade på Restaurant Havfruen tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Restaurant Havfruen? Berätta vad du tyckte!