“God mat i trevlig miljö”
Omdöme om Trattoria SUD

Trattoria SUD
Rankad som nr 35 av 2 791 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 6 november 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat, trevlig personal och mysig lokal.

Vi tog meny syd och det var perfekt. Alla tre rätter var supergoda. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2021
Tack 395malinl

Omdömet skrevs 9 oktober 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, trevlig personal som verkligen hörde allt vi sa trots att de var mycket att göra denna lördagskväll. Rekommenderas

Datum för besöket: oktober 2021
1  Tack Climber05045717179
Omdömet skrevs 16 september 2021 från mobil enhet

Jättegod mat, bra service och trevlig miljö. Kunnig servitör som gav bra presentation av maten, smidiga anpssningar efter allergi samt kunniga vinrekomendationer.

Datum för besöket: september 2021
1  Tack 317feliciab
Omdömet skrevs 14 augusti 2021 från mobil enhet

Middagen började bra med en god aptitretare som huset bjöd på. Den var så god så vi vågade oss på 4 rättersmenyn. Det som inte var ok var de långa väntetiderna. Man glömde bort oss ideligen och vi fick inte in ngt dryck till maten trots påminnelser. Upplevelsen var att personalen var stressad och inte hann med kunderna. Tyvärr höll inte övriga menyn samma klass som aptitretaren som de bjöd på när du kom. Det var synd… för det kunde varit så bra.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack TussoMoll
Omdömet skrevs 25 juli 2021

Vi hade en jättehärlig kväll med fantastiskt god mat och service med härlig fingertoppskänsla.
Rekommenderas starkt!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack 90matildaj

Resenärer som tittade på Trattoria SUD tittade också på

Besökt Trattoria SUD? Berätta vad du tyckte!