“Charmigt ställe i Kødbyn”

NOSE2TAIL – Meatpacker
Rankad som nr 934 av 2 863 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre Vesterbro
Område: Indre Vesterbro
Omdömet skrevs 1 april 2018

Konceptet är allt på grisen. Lite ruff men charmig miljö, trolig service. Vi tog dagens meny och startade med champagne och bacon som var riktigt bra. Till förrätt en charkplanka som var dagens bästa matupplevelse. Den varma leverpastejen och picklade rödlök var grymt bra, liksom en kryddig skinka som påminde lite om rullsylta fast MYCKET godare, till det några olika ostar och salami mm. Till huvudrätt skulle vi få griskind men den tog precis slut och istället fick vi en nötköttsbit som inte var något vidare. Tillbehören i form av french fries, potatismos, bea och rödvinssås var fina. Desserten var ok och vi fick kaffe och små chokladbitar som kompensation för att vi inte var så nöjda med köttet.

Tack Ann-Heléne Fia J
Marc Koefoed N, Gæsteansvarlig på NOSE2TAIL – Meatpacker, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2018

Hej Ann-Helene

Tusind tak for den fine anmeldelse!
Alle vores røg- og slagtervarer på Brættet, som i fik til forret, kommer fra lokale små slagtere og pølsemagere, jeg er glad for at det faldt i jeres smag :).

Mine kokke fortalte godt at de på aftenen løb tør for svin, så ét bord måtte undvære.
Sådan er det desværre nogen gange når man bestiller "dagens" udskæringer hjem, og laver mad med det udvalg man kan få. De fortalte til gengæld også at i blev opgraderet til en stor Ribeye steak, men rigtigt ærgerligt at det ikke lige var jer.

Tak for de fine ord, og jeg håber at i endnu engang vil besøge os i kælderen i Kødbyen

Hilsen NOSE2TAIL-Familien

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Omdömet skrevs 19 juli 2018

Omdömet skrevs 25 juni 2018

Resenärer som tittade på NOSE2TAIL – Meatpacker tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt NOSE2TAIL – Meatpacker? Berätta vad du tyckte!