“Utmärkt besök”
Omdöme om Perbacco

Perbacco
Rankad som nr 22 av 2 790 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 18 oktober 2020

Fantastiskt god mat och alla som jobbade där var jättetrevliga! En rätt så liten resturang men det gör den också så mysig. Definitivt prisvärd mat och värt ett besök :)

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack N9887LXdanielb

Omdömet skrevs 26 februari 2020 från mobil enhet

Bra veganalternativ. Jättemysig atmosfär och så trevlig personal. Maten var jättegod och prisvärd. Vi kommer tillbaka nästa gång vi är i staden! Så bra restaurang i allmänhet och väl värd ett besök.

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack Alice E
Omdömet skrevs 7 februari 2020 från mobil enhet

Fantastisk restaurang med en utsökt mat och en ännu bättre personal. Stället du besöker för att känna dig välkommen och få en utsökt mat till ett överkomligt pris. Plus för glutenfria alternativ.
Även goda viner!

Datum för besöket: februari 2020
2  Tack meyapip
Omdömet skrevs 11 januari 2020

Vi var ett tjejgäng på besök från Sverige och hade inte lyckats boka bord tyvärr, men det stoppade inte restaurangen från att bemöta oss på det bästa trevliga sätt och gjorde allt i sin makt för att vi skulle få en trevlig kväll. Maten var jättegod & stämningen kunde inte blivit bättre, ett ställe vi kommer åka till varje gång vi vistas i Köpenhamn!

Datum för besöket: december 2019
2  Tack Martina B
Omdömet skrevs 5 november 2019 från mobil enhet

Känns som att komma till en liten by i Italien. Mer genuint än så här blir det inte utanför Italien. Vällagad mat i mysig miljö. Äkta rakt igenom.

Datum för besöket: november 2019
2  Tack Gingri

Resenärer som tittade på Perbacco tittade också på

Frederiksberg, Köpenhamn
Köpenhamn, Zeeland

Besökt Perbacco? Berätta vad du tyckte!