Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
johannacarlsson2023

Fantastisk vistelse

Omdöme om Nimb Hotel
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 15 dec. 2023
Det är fjärde gången vi bor på Nimb, och denna gången var det på min födelsedag. Fantastisk bemötande redan vid bokningstillfället, det fortsatte givetvis vid check in och under resten av vistelsen. Rummet var så fint. Detaljerna är otroliga. Dessutom fint bakverk med tillhörande födelsedagsljus, choklad, en hälsning samt dansk flagga. Till vår lilla baby hade dom ordnat med barnsäng, en julstrumpa med vår sons namn broderat (alltså!!!), ett gosedjur i säng, babyprodukter i badrummet och en baby handduk. Vi åt middag i brasseriet, även den superbra.
Det är svårt att beskriva Nimb med ord, man måste uppleva det för att förstå. Av alla femstjärniga hotell jag bott på så finns det inget som slår Nimb. I samma sekund vi checkar ut så ser jag framemot nästa gång<3
Datum för vistelsen: december 2023
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Maria Oldenbjerg, General ManagerNimb Hotel, svarade på det här omdömet
Svarade 21 dec. 2023
Kære johannacarlsson2023
Tusind tak for I valgte at besøge Nimb på din fødselsdag - vi er altid stolte når vi bliver valgt til at danne rammerne omkring vigtige begivenheder. Derfor gør vi os altid ekstra umage for at give vores gæster en oplevelse, der overgår jeres høje forventninger.
Det glæder mig meget at I havde et dejligt ophold og du en uforglemmelig fødselsdag på Nimb.
Jeg ønsker jer en dejlig jul og vi glæder os meget til at se jer igen.

1.6 km från Nimb Hotel
Bar/lounge
1.4 km från Nimb Hotel
Visa fler hotell i Köpenhamn
Omdömet skrevs 1 november 2023

Vi bodde på Nimb Hotel i två nätter och vi var mycket nöjda med vår vistelse. Hotellet är vackert och elegant, med en fantastisk utsikt över Tivoli. Rummet var rymligt och bekvämt, med en stor säng och ett härligt badrum. Personalen var vänlig och professionell, och hjälpte oss med allt vi behövde. Nimb serverade en utomordentlig frukost,med allt Du önskade. I den vackra baren med en stor eldstad avnjöt vi en drink i fin atmosfär. Hotellet ligger bredvid tågstationen, så det var lätt att ta sig till och från centralstation och flygplatsen. Det var också roligt att ha fri tillgång till Tivoli, där vi kunde se de olika attraktionerna och promenera fritt i parken. Nimb Hotel är ett av de bästa hotellen vi har bott på, och vi rekommenderar det starkt till alla som vill ha en lyxig och minnesvärd upplevelse i Köpenhamn.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack yhixen369156
Maria Oldenbjerg, General Manager på Nimb Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2023

Kære yhixen369156
Tusind tak for I valgte at fejre fødselsdag på Nimb, vi er altid så stolte over at danne rammerne for særlige anledninger.
Det glæder mig meget I havde en dejlig oplevelse hos os og følte jer taget godt hånd om.
Vi er meget stolte over at været et af de bedste hotellet I har boet på og håber vi får muligheden for at byde jer velkommen tilbage.

Omdömet skrevs 2 december 2022

Bodde på detta hotell för tre och ett halvt år sedan. Nu var det dags för ett återbesök. Återigen var hela vistelsen utmärkt. Skrev i min förra recension att Nimb förmodligen var det bästa hotell jag någonsin har besökt. Denna vistelse bekräftar min tidigare uppfattning. Undertecknad har bott på många fina hotell men Nimb är nummer ett. Vi ses igen!

Datum för vistelsen: november 2022
Tack A4638AFtonis
Maria Oldenbjerg, General Manager på Nimb Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 december 2022

Kære A4638AFtonis
Tusind tak for endnu et besøg på Nimb Hotel og tak for endnu en meget flot review på tripadvisor.
Alt hvad du skriver gør mig utrolig glad og stolt! Jeg glæder mig meget over vi kunne leve op til dine høje forventninger fra sidst og jeg vil glæde mig til at dele dine flotte ord med mine dygtige kollegaer.
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig jul og vi GLÆDER og til at byde dig velkommen tilbage til Nimb.
De varmeste hilsner fra

Omdömet skrevs 7 juli 2022

Jag kan varmt rekommendera att vi på Nimb om man vill lyxa till det utöver en vanlig hotellvistelse. Det är ett hotell som har hög service och fina rum. Närheten till Tivoli ger en helt annan upplevelse än hotell i city annars ger.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack nordstrom68
Maria Oldenbjerg, General Manager på Nimb Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2022

Kære nordstrom68
Tusind tak for I valgte at bo hos os på Nimb.
Det glæder mig meget at I havde en dejlig oplevelse og jeg er helt enig med dig i, at det er ret magisk, at have Tivoli som vores baghave. Jeg håber meget vi får mulighed for at byde jer velkommen tilbage.
De varmeste hilsner fra

Omdömet skrevs 22 oktober 2021 från mobil enhet

Nimb hotell var en fantastisk upplevelse. Läget:så nära Hovedbangarden och i Tivoli. Inredningen:klassisk, understated, bekväm. Bemötandet, varmt, vänligt och ytterst professionellt.Har bott på många tjusiga hotell världen över , men Nimb är det klart bästa. Öppen spis på rummet, och tillgång till alla möjliga gastronomiska upplevelser, samt hamam och takpelare. Kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack marols1019
Maria Oldenbjerg, General Manager på Nimb Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 26 oktober 2021

Kære marols1019
Tusind tak for I valgte at overnatte på Nimb og for den helt fantastiske feedback.
Jeg bliver helt stolt når du skriver Nimb er det bedste hotel af alle dem du har boet på verden over - WOW og TAK! :-)
Jeg glæder mig til at dele dine positive kommentarer med mine kollegaer og vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage på Nimb.

Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Ännu en fantastisk vistelse på Nimb. Med poolen, Tivoli och centralt läge så är denna semesterupplevelse komplett. Underbar personal i reception och härlig frukostmiljö. Barnvänligt!
Vi ses snart igen!

Datum för vistelsen: augusti 2020
1  Tack fredrikmogren
Maria Oldenbjerg, Direktør på Nimb Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Kære fredrikmogren
Tusind tak for I valgte at bo på Nimb Hotel igen og for at dele jeres positive oplevelse på Tripadvisor.
Vi ønsker at Nimb skal være for alle aldre og bestræber os på at alle skal føle sig velkomne - små som store.
Jeg lover at dele jeres ovenstående med mine dygtige kollegaer og så håber jeg vi snart igen kan byde jer velkommen tilbage på Nimb Hotel.