“Supergoda pizzor!”

Madbaren Marmorkirken
Få mat levererad
Rankad som nr 11 av 2 794 Restauranger i Köpenhamn
Område: Indre By (Innerstaden)
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 25 januari 2020 från mobil enhet

Liten lokal (och populärt ställe) så man kan få vänta lite på sittplats, men väl värt att vänta på! Fantastiskt goda pizzor och supertrevlig personal!

Datum för besöket: januari 2020
Tack Angelica R

Omdömet skrevs 26 augusti 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat! De vegetariska pizzorna var fantastiska! Verkligen värt ett besök. Superprisvärt för ett snart ganska dyrt Köpenhamn.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack VictorB3186
Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

En mycket anspråkslös liten restaurang men med en pizza som slår det mesta. Mycket bra service och trevligt bemötande. Jag satt ute på trottoaren och åt. Pizzan är slicead så man äter utan bestick. Pizza och en cola kostade 88dkr. Mycket prisvärt!

Datum för besöket: augusti 2019
3  Tack solomusiklindberg
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

MADbaren´s Trevliga ägare, personal, service och fantastiska råvaror. Gör denna småmysiga Restaurang Café till mitt stamställe. Stadens godaste och mest prisvärda Kaffe. Får minst ett besök varje dag. Dessutom Goda och Prisvärda Mackor, Sallader och Pizzor.
Rekommenderas varmt

Johan på JUC.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Johan B
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Skön stämning med goda sandwicher och pizzor, perfekt för en god kaffe mittemot Marmorkirken. Klart värt ett besök.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Stefan D

Resenärer som tittade på Madbaren Marmorkirken tittade också på

Besökt Madbaren Marmorkirken? Berätta vad du tyckte!