“Affärsmiddag 10 personer”

Rankad som nr 217 av 2 903 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Danskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 22 september 2018 från mobil enhet

Har varit & besökt denna fantastiska lilla restaurang flera gånger privat & nu sist med 10 arbetskollegor. Som tidigare serveras fantastisk god traditionsenlig Dansk smörrebröd med hos dansk öl & snaps. Alltid bra service där personalen gör sitt yttersta.

Tack Torbjörn M
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarade på det här omdömetSvarade 24 september 2018

Hej Thorbjörn.

Mange tak for den flotte anmeldelse.
Det er dejligt, at vores gæster tager sig tid, til at anmelde deres besøg på Cafe Sorgenfri.

Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Trångt, gammalt och kanske inte för alla. Men om man vill äta riktiga smørrebrød eller en "platte" så missa inte denna pärla ett stenkast från strøget. Maten är fantastisk, priserna ok och personalen är lagom danskt burdus.

Tack PeterL3159
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2018

Hej Peter.

1000 tak for din flotte andmeldelse. Vi er så glade når vores gæster tager sig tid til, at skrive om deres besøg på Cafe Sorgenfri.

Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Smörrebröd så dansk som det kan bli.
Tack för att detta finns. Gullig söt servitör. Värt att besöka. Om och om igen.

Tack Jessie H
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2018

Hej Jessie.
1000 tak fordi du gav dig tid til, at anmelde dit besøg på Cafe Sorgenfri.
Det betyder så meget for os, og vi er glade for, at du kunne lide vores mad og vores service.

Omdömet skrevs 5 april 2018

Trevlig restaurang och trevlig personal, ofta fullt så bordsbestilling rekommenderas. Storleken på smörgåsena varierer på vilket pålegg man har, Kan rekommendera stekt rödspetta som er en lunsjstorlek.

Tack Sepp M
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarade på det här omdömetSvarade 9 april 2018

Hej Sepp.

Mange tak for at du gav dig tid til at anmelde dit besøg på Cafe Sorgenfri. Det betyder så meget for os.
Vi er glade og stolte over, at du havde en god oplevelse, og vi glæder os til at se dig en anden gang.

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Detta ställe har en genuin miljö med härligt buttra servitörer. Lokalerna har kvar en inredning som tar en tillbaka i tiden men som ger stället en skön karaktär.

Maten är kanske det bästa i smörrebröd väg med en härligt dignande meny för alla smaker. Glöm inte välja till en lämplig snaps .

Restaurangen ligger på en lugn bakgata i närheten av Ströget men går lätt att hitta på Google Maps då det har en egen position.

1  Tack 165claesb
Søren S, Chef  på Cafe Sorgenfri, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Hej Claus.
1000 tak for, at du har taget dig tid til, at anmeldelse dit besøg på Cafe Sorgenfri.
Det betyder så meget for os, og vi glæder os over, at du havde en god oplevelse.
Vi glæder os til at se dig en anden gang.

Resenärer som tittade på Cafe Sorgenfri tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Cafe Sorgenfri? Berätta vad du tyckte!