“Underbara smörrebröd ”
Omdöme om Amadeus

Amadeus
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Amadeus har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 189 av 2 786 Restauranger i Köpenhamn
Kök: Danskt, Internationellt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Indre By (Innerstaden)
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Hittade in här för att testa danska smörrebröd för första gången, verkligen en lyckoträff, vi provade 6 stycken olika och de var lika bra allihop. Kan vi verkligen rekommendera.

Tack Håkan Å

Omdömet skrevs 20 oktober 2017

Fått detta ställe rekommenderat, men så besvikna vi blev. Vi kom en tidig lördagkväll. Maten var bra men vi möttes av en arrogant och synnerligen otrevlig servitör. Vid fråga om man serverade smörrebröd även på kvällen suckade han djupt och slängde menyn på bordet. Därefter frågade min man vad man hade för tillbehör till varmrätterna, står i menyn svarade servitören. Vi blev så paffa annars hade vi rest oss och gått på annat ställe. Nej det omtalade danska hygge var absolut inte här kanske för att servitören var svensk. Men som sagt maten var god, men tyvärr kommer vi nog inte tillbaks fler gånger, eller får man kika in och se vem som jobbar.

Tack Ch L
Omdömet skrevs 17 juli 2017 från mobil enhet

Jätte goda smörrebröd och prisvärt. Bra service och blandad publik. Kul med härlig innergård precis bakom slottet o kyrkan.

Tack Katarina E
Omdömet skrevs 3 december 2016

Besök en sen eftermiddag. En trappa ned med snabb betjäning när jag kom in.
Härlig dämpad jazzmusik i bakgrunden, som inte störde. Kom kanske tidigt för vi var bara 17 personer i lokalen, men såg reserveringar på en del bord inför kvällen. Tog två smörrebröd, en lax och en varm leverpastej och en pilsner, allt kom in snabbt. Mycket mat på båda och mycket smakligt. Hyffsat bra pris, 140 dkk för två och en pilsner för 45 dkk. Ett ställe att komma tillbaks till.

Tack Girasolvisit
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Vi åt smörrebröd och satt på deras innergård som var väldigt mysig. Det var den stora behållningen. Smörrebröden var ok. Portionerna rätt så stora. Toaletterna var väldigt ofräscha dock.

Tack annica s

Resenärer som tittade på Amadeus tittade också på

Köpenhamn, Zeeland

Besökt Amadeus? Berätta vad du tyckte!