Agoda.com
eDreams
CheapTickets300 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2017 från mobil enhet

Stugan i sig var helt ok, enkel standard vilket vi hade räknat med. Städningen var däremot katastrofal. Det var något spillt i kylskåpet som täckte botten och stora delar av undre hyllan med en brun, kletig, illaluktande gegga. Golven var väldigt smutsiga, de hade antagligen inte ens dammsugits med tanke på att vi hittade ett par äckliga gamla strumpor under sängen. Sängens täcken och madrasser låg i en stor röra i sängen, även där var det grus och annat smuts. Vi sa till om detta i receptionen, som lovade att skicka någon. Men ingen kom under vår vistelse.

Tack Nickebump
Omdömet skrevs 20 juni 2017 från mobil enhet

Åkte med husbil, stora platser, mycket aktiviteter för barnen med fina lekplatser. Minizoo med välskötta hägn och burar. Nära att gå till Legoland o Lalandia. Bra buffé i restaurangen. Minus för pizzorna vi beställde. Som helhet mycket nöjda.

Tack Sofia A
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Bodde i Wilda western stuga för andra gången, trevlig stugby och barnen älskar alla lekområden på campingen , då städning ingår i priset hålls en hög nivå på renligheten stugorna. Stugorna och badrum börjar bli rätt slitna, men då ändamålet är att spendera största delen av dagen utomhus så spelar det mindre roll. Närheten till Legoland och rabatten på entrén är det som gör att vi kommer välja denna stugby igen.

Tack FelixGothenburg
Omdömet skrevs 17 juni 2017 från mobil enhet

Trodde vi hade bokat Legoland hotel, visade sig vara samma bokningssida. Rummet var rätt fint som piratrum men kalla golv, ingen golvvärme. Gick ej att få varma element. Duschen höll inte temperaturen utan varmt och kallt om vartannat. Fick klagomål när vi duschade kl 22 på kvällen från de underifrån. Jätte lyhört överlag och rätt enkel frukost. Ingen kompensation för värmen heller.

Tack Motheroftwokids1007
Omdömet skrevs 13 juni 2017 från mobil enhet

Tämligen smaklös och dyr buffé, regnade mycket när vi var där och efter en heldag i regnet på Legoland ringde vi receptionen för att kolla om det fanns torktumlare eller andra torkmöjligheter vilket vi fick till svar att det inte fanns, konstigt men ok. När vi sedan skulle checka ut tidigt nästa morgon och letade efter var vi skulle kasta skräppåsen hittade vi 4 st, FYRA!!! torkskåp som fanns att låna. SUCK!!

1  Tack Karin L