Agoda.com
Expedia.com119 US$
CheapTickets119 US$
Hurb135 US$
Omdömet skrevs 9 augusti 2019

Vi ville bo centralt och mer mitt i stan går nog inte.
Trevlig personal i receptionen.
Dubbelrummet vette ut mot torget. Det var snyggt och fräscht med sköna sängar.
Gratis parkering på hotellets baksida.
Bra frukost med mycket att välja på.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack MarieH2483
Omdömet skrevs 15 januari 2019 från mobil enhet

Ett fint hotell med bra läge. Dem flesta av rummen är bra, om man slipper dem som är närmst hissen. Personalen är mycket trevlig och hjälper gärna till. När det gäller frukosten så finns det ingenting att klaga på.

Datum för vistelsen: juli 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Thorbjornsson
Omdömet skrevs 8 augusti 2018 från mobil enhet

Helt okej hotell med bra läge, bra parkering och bra frukost. Tyvärr blev vi drabbade av ett ostädat rum vid ankomst som de sedermera fixade till men det drar ner betyget. Personalen var mycket trevlig.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack JennyPe
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Bra pris och rena rum, men som vanligt blir det inte städat dagen innan man åker.
Mycket varmt eftersom vi bodde högst upp.
Härlig frukost och man saknade inte något.Trevlig personal
Bra med parkering på baksidan av hotellet.

Rumstips: Kan tänka mej att rum åt gården är mycket tystare än åt torget.
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack ilios2
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Toppklass på frukosten. Rymligt rum och bra sängar. Sittgrupp med sköna fåtöljer och utsikt över torget. Lugnt och skönt på torget trots att det var lördagskväll så det gick bra att sova med öppet fönster. Möjlighet att göra kaffe på rummet. Gratis parkering på baksidan. Gångavstånd till allt av intresse.
Best Western innebär att jag borde fått poäng på boendet så som medlem, detta fick jag dock inte då jag bokade via Booking.com. Skumt, undrar vad Best Western och Booking.com säger om det?

Rumstips: Trevligt med utsikt över torget
Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Per W
BettinaMB, Teamleader på Best Western Plus Hotel Svendborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2017

Mange tak for tilbagemeldingen vedrørende dit nylige ophold på Best Western Plus Hotel Svendborg.
Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover

Best Westerns regler fortæller, at der ikke opnåes point ved reservation via andre online travel agents, som f.eks. Booking.com / Hotels.com / HRS og lignende. Vi følger derfor reglerne, og anbefaler at I booker direkte hos hotellerne eller via Best Western, når points ønskes optjent. Du kan læse mere om reglerne på side 4 i dette link:

Det skulle glæde os, at byde velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Best Western Plus Hotel Svendborg