Omdömet skrevs 7 september 2017

Hotellet ligger lugnt och tyst i parkmiljö.

Det här var andra gången vi bodde på hotell Park. Denna gång fick vi ett mycket litet rum, men detta var acceptabelt på grund av det låga priset.

Hotellet ligger på gångavstånd från centrum, 10 -15 minuters promenad.

Parkering finns precis utanför entrén vilket gör logistiken enkel.

Rummen är rena och omgivningarna vackra. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam och frukosten var bra. Det finns en mysig liten bar, och en uteservering vid varma dagar.

Perfekt hotell när man är på genomresa med bil.

Tips för att välja rum: Rummen på entreplanet har uteplats mot parken.
  • Bodde här: juli 2017, reste som ett par
Tack AndersT710
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Stora trevliga rum i olika stil. Den gamla militär anläggningen gör att rummen har olika karaktär och de är både stora och bekväma samt trevligt inredda. Fin standard på toalett och dusch med påkostad kakel o klinker. Trevlig miljö i bar och restaurang. Restaurangen har historiskt serverat buffé som har en hel del att önska, har man testat den 2 gånger är man mer än nöjd, smidigt för hotellet men för gästerna tråkig och dålig variation på buffén. Frukosten är medel, precis som med buffén finns här med att önska.
Det är rummen och standarden tillsammans med den trevliga personalen som lyfter hotellet, inte restaurang och frukost.

Bodde här: maj 2016, reste i arbetet
Tack Anders R
Omdömet skrevs 5 augusti 2016

Ett hotell som trots att det bara ligger 5 minuters promenad från centrum i Middelfart ligger i ett lugnt område med mycket grönt runt hotellet. Rummet var inte speciellt stort men tillräckligt stort. Möblerna var av äldre modell.

Frukosten var mycket bra med rikligt utbud som borde passa de flesta. Restaurangen hade vi tyvärr inte möjlighet att prova under vår vistelse då den var stängd, vi bodde på hotellet en natt mellan söndag och måndag. Om restaurangen alltid är stängd söndag kväll låter jag vara osagt då vi enbart fick information om att restaurangen var stängd, inte om den alltid var stängd söndag kväll. Oavsett vilket, en stängd restaurang kommer definitivt på minussidan även om det fanns många restauranger i närheten.

En liten promenad gör att man är i centrum med ett stort utbud av affärer och restauranger. Slutbetyg blir klart godkänt även om den stängda restaurangen drar ner betyget.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par

+ Städningen
+ Frukosten
+ Tiderna för in-/utcheckning
+ Gratis parkering + Wi-Fi

- Hade önskat ett litet kylskåp på rummet
- Fick tre små förpackningar (för tre personer) med duschcreme/shampo. De förbrukade vi första kvällen. Hade önskat att få nya påsar i samband med städningen dagen efter.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Fredrik H
Omdömet skrevs 22 juli 2015 från mobil enhet

Ett mysigt hotell som passade både liten som stor. Fick familjerum med bäddsoffa till barnen. Sköna sängar. Bodde dessvärre mot den stora trafikerade vägen. Fanns gratis kaffe, mjukglass, frukt, etc. Ca 20 min gångväg till "centrum" med mysiga restauranger. Frukosten var god med det mesta man önskar på hotellfrukostbordet.

Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack EmmaA706