“Bra bad, dålig restaurang!”
Omdöme om Lalandia Water Park

Lalandia Water Park
Rankad som nr 3 av 55 saker att göra i Falster
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bad och omklädning bra, duschar var usla. Funkade bra med kön till Vattenrutschbanor och Tornado/pipeline.
Men man fick vänta jättelänge till Bubbelbaden!
Det var dåligt med förvaring av väskor och handdukar så alla stolar och bord ockuperades med diverse saker, så det fanns ingenstans att sitta och äta! Det borde vara så att bord och stolar endast var för de som skulle äta eller sitta och vila en stund, inte för väskor och handdukar!

Tack Magnus P

Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Under 30 år har bår familj besökt Lalandia i Rödby. Från början var det ett mycket prisvärt ställe att resa med barnen. Man betalade för sin vistelse i stuga så många nätter man önskade. Maten var oerhört prisvärd. Under dessa år har vi följt utvecklingen och när vi numer reser med barnbarn har det blivit dyrt, allt kostar extra. I år är inte ens allt på Monkey Tonky Land (som ingår i priset) gratis. Kostar extra med att köra elbilar, kostar extra att vara med på aktivitet, typ måla en teckning, hoppborg kostar extra, för 6-8 år sedan gick äldsta dottern i skridskoskola, ingick. Nu får man betala. 60dkkr för att överhuvudtaget åka skridskor. Jag älskar och kommer fortsätta älska alla möjligheter som finns på Lalandia Rödby, men tycker det är tråkigt om inte "alla" ska få möjlighet att få den fina familjeupplevelsen.

2  Tack Helene W
Omdömet skrevs 15 maj 2017

De allra flesta som åker bil mellan Sverige och Tyskland passerar nära Lalandia vilket passar bra för en övernattning med middag och frukost men även vattenparken lockar många besökare ! Trevlig plats !

Tack 46erling46
Omdömet skrevs 18 januari 2017

Toppen ställa att resa till med barn . Aktiviteter för alla åldrar barn som vuxna. Fina stugor och fin omgivning

Tack ewans2
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 27 oktober 2016

En ganska trång och tråkig miljö. Dyrt för att vara så litet, med trängsel och hög ljudnivå. Stort område togs upp av affärer. Maten som såldes var dålig och dyr för kvalitén.

Tack Peter Å

Resenärer som tittade på Lalandia Water Park tittade också på

Falster, South Zealand
Eskilstrup, Falster

Marielyst, Vaeggerlose

Besökt Lalandia Water Park? Berätta vad du tyckte!