eDreams
FindHotel
Lol.travel
Agoda.com112 US$
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Mysigt bed & breakfast mitt ute i skogen men väldigt nära sandstranden.

Grillbuffén var sagolik. Allt hemlagat o mkt smaker

Sängarna var tyvärr för hårda men en natt gick ändå bra.

Frukosten hade allt inkl. barnens socker paradis

Datum för vistelsen: juli 2018
2  Tack camillae630
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Jättemysigt hotell, mitt i skogen och två minuters promenad till havet. Fem minuters bilfärd från Rönne. Bodde två nätter i deras premiumrum. Trevlig och hjälpsam personal och underbar frukostbuffé.
Kommer definitivt tillbaka för att njuta av tystnaden.
Kan varmt rekommendera det.

Datum för vistelsen: augusti 2017
1  Tack Marie-Louise N
Omdömet skrevs 17 maj 2016

Hotellets största tillgång är läget, inne i en mycket fin öppen skog med direkt tillgång till en fin sandstrand. Utmärkt för den som vill springa i skogen på de fina stigarna som finns där, utmärkt utgångsläge för cykelutflykter.
Trevliga rum med hyfsad standard. Bra frukost och vänligt bemötande.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack hakanfaltman
Omdömet skrevs 9 september 2015 från mobil enhet

Vi hade två fina nätter på skovly som ligger lite utanför rönne i en mycket rofylld miljö. Superfina rum med de härligaste lakanen man kan tänka sig. Väldigt god frukost men tyvärr ingen restaurang på kvällen när vi var där vilket var lite synd.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack ericag965
Omdömet skrevs 5 augusti 2015

Personligt och trevligt bemötande från ägarfamiljen som övertagit hotellet 2015. Mycket lugnt läge, nära till både skog o hav. Perfekt bas för cykelturer. Prisvärt boende, utmärkt frukost med inslag av egentillverkade produkter som sylt o marmelad, bra utbud bröd o kallskuret. Trevlig o välsmakande grillbuffe' i trädgården där du även kan spela minigolf.

Datum för vistelsen: juli 2015
1  Tack Tomas H