“Ett fint Panoramaminne”

Kök: Europeiskt, Italienskt, Grillat
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 25 maj 2023

Vi, med barn och barnbarn, 10 pers. har hyrt ett hus på Skiathos. Och rena rama turen gav oss Panorama Restaurant som granne.
Enastående mat och proffsig, mycket vänlig personal.
Med stor glädje vill vi rekommendera detta ställe med wow-utsikt över Skiathos

Datum för besöket: maj 2023
Tack Stay31019052366

Omdömet skrevs 31 juli 2022

Panorama är en underbar restaurang uppe i bergen, om än lite svårtillgängligt med vägar av blandad kvalitet. Otrolig utsikt som är svår att fånga på bild, måste upplevas. Trevligt bemötande och vi fick bord ute på balkongen. Vi åt "feta cheese on crispy crust" och pizza "Peasants´att dela på (som visades vara samma pizzaval som senast :-) ). Tips, ta ett besök på de vackra toaletterna. Panorama rekommenderas, bra stop om du hyrt bil.

Datum för besöket: juli 2022
Tack GPH38
Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Uppe bland de slingriga vägarna i bergen hittar du Panorama (enklast med gps) och du kommer inte bli besviken. Mysig restaurang, underbar utsikt och fantastisk mat.Vi åt en mycket krispig och god filodegsinbakad feta och en härlig stenugnsbakad pizza - Peasant´s. Panorama rekommenderas varmt.

Tack GPH38
Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Tog oss upp till denna restaurang med moped vilket var lättare upp än ned. Väl framme möttes vi av en fantastiskt utsikt där hela Skiathos stad ligger nedanför dig. Häftigt med kvällssolen och hela staden lyses upp samt flygplan och båtar som anländer och ger sig av nedanför dig.
Förrätterna vi åt (fetaost i crispy crust samt vitlöksbröd) var helt gudomligt goda. Vi åt även pizza vilka också vart otroligt goda. Romantisk stämning och trevlig personal som avslutade vår måltid genom att bjuda på pannacotta. Vi lämnade restaurangen nöjda och belåtna. Vägen ner med moped var väldigt brant och kurvig vilket var lite läskigt.

Tack sarajosefine
manoslazos, Ιδιοκτήτης på Panorama Restaurant & Pizza, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2019

Thank you for your comments! We hope to see you again at our restaurant

Omdömet skrevs 2 juli 2019 från mobil enhet

Testa klar värt vägen upp ! Lång slingrig väg upp, lättast med fyrhjuling. Rekommenderas verkligen och du kommer inte bli missnöjd

Tack jeanetteg588

Resenärer som tittade på Panorama Restaurant & Pizza tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Panorama Restaurant & Pizza? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.