“God mat”

Kök: Europeiskt, Italienskt, Grill
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 28 maj 2018 från mobil enhet

Mycket god mat och fantastisk utsikt. Vi kom dit efter att ha promenerat uppför berget längs med en vandringsled genom dalgången.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Maria N

Omdömet skrevs 3 oktober 2017

Här lagar man goda pizzor med en otrolig utsikt över Skiathos stad.
kan vara svår att hitta ligger uppe på berget.

Datum för besöket: september 2017
Tack Claes H
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Hemsk mat, smakade som burkmat. Sämsta jag ätit på hela veckan. Vi var 4 personer som beställde mat men bara 3 fick mat. Sura o griniga servitörer.! Vi påpekade att det saknades en beställning och de var mycket otrevliga och sa att vi bara beställt för 3, han stod o gapade på oss i restaurangen när vi frågade efter vår mat, vi hade alla hört när vi beställde till alla 4 men de bara gapade tillbaka att vi inte beställt.
Fin utsikt men åker inte tillbaka.

Datum för besöket: september 2016
Tack lindaeB2158DC
Omdömet skrevs 7 september 2016 från mobil enhet

Fräsch lunch med underbar utsikt över Skiathos stad och havet med grannöarna.
Snabb service av duktig personal.
Svalkande vindar på balkongen.

Datum för besöket: september 2016
Tack uffel80
Omdömet skrevs 31 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde pizza och den överträffade förväntningar överstyvt vedungsbakad.Väldig fin utsikt.Vägen upp var spännande. Trevlig personal bra bemötande

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack 748magnusv

Resenärer som tittade på Panorama Restaurant & Pizza tittade också på

Skiathos Town, Skiathos

Besökt Panorama Restaurant & Pizza? Berätta vad du tyckte!