Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Jean

Enkelt och fräscht med bra läge

Omdöme om Hotel Mario
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 juli 2019från mobil enhet
Enkelt och fräscht hotell med bra läge. Nära till strand och stad. Vänligt bemötande och välstädat. Nära till busshållplats som bl.a går till Koukounaries beach. En riktigt fin sandstrand. Helt klart en favorit. Vi åker gärna hit igen.
Datum för vistelsen: juli 2019
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
1 234 kr
    2 095 kr
0.7 km från Hotel Mario
Visa fler hotell i Skiathos
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Vi var en vuxen och ett barn som reste tillsammans. Vi blev glatt överraskade av hotel Mario. Mycket trevlig personal som gav goda rekommendationer till öns alla utflyktsmål. Rent och städat rum med allt vi behövde. Hotellet har ett litet bibliotek med pockets på olika språk, lämna en, ta en. Nära välsorterad supermarket att köpa färskt bröd eller frukt. Havsutsikt från balkongen, några få meter till kristallklart vatten och bra restauranger. Nära busshållplats 4 som tog oss runt ön. Vackert berg i bakgrund och grönt så grönt överallt. 10 minuters vacker promenad till Skiathos town. Det är en del nivåskillnader under promenaden till staden. Lugnt område mitt i naturen. Både jag och min dotter är mycket nöjda med semestern och kommer gärna tillbaka nästa år.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack miaeleri
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Bra och enkelt hotel ,bra läge nära stranden och restauranger. Rent och fint både på rummet och andra utrymmen. Tyvärr så ingick inte AC och det blev väldigt varmt på rummet. Duschdraperit behöver bytas ut mot något mkt bättre. Sängarna var av den hårdare modellen. Bra med ett stort kylskåp. Vatten kokare fanns och lite koppar,glas och bestick. Trevligt bemötande när vi först kom till hotellet. Det tog ca 10 min att gå in till stan. Kan absolut tänka mig att bo här igen.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Carina T
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i en vecka i juni och vi tyckte om hotellet. Enkelt och rent, man skötte sig själv. Vårt rum var med balkong mot öster och då fick vi morgonsol. Det låg bara några meter från stranden och alla vattensporter. Vi kan tänka oss att bo här igen.

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack sophiae327
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Har varit på Mario 3 år på raken nu - enkelt hotell med bra läge. Ägaren är helt otrolig, välkomnande och trevlig. Tyvärr lite svår att få tag på ibland. Rummen är som sagt enkla, men har allt man behöver. Rena och fräscha. Stranden Megli Ammos ligger bara 50 m från hotellet. På kvällen gångavstånd, ca 15-20 min, in till Skiathos stad.

Datum för vistelsen: augusti 2015
2  Tack Joner246
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Litet och familjärt hotell, ca 100 från stranden. Rent och fräscht. Gångavstånd till centrum, ca 10 minuter. Vi hade ett dubbelrum, ok sängar och badrum. Tyvärr bara wifi vid receptionen. Personal sällan närvarande och svåra att få tag i. Ingen frukost. I övrigt ok.

Datum för vistelsen: juli 2015
2  Tack perandersk