“Skiathos bästa!”

Boka bord
Rankad som nr 3 av 320 Restauranger i Skiathos
Prisklass: 169 kr - 450 kr
Omdömet skrevs 18 september 2022 från mobil enhet

Mycket god mat och rikliga portioner. Mycket bra service i trevlig miljö vid poolen. Ett måste att besöka denna restaurang.

Datum för besöket: september 2022
Tack S9451KPanderss
Θωμάς Κ, Γενικός Διευθυντής på Black Pepper, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2022

Dear Guest,

Thank you a lot for visiting our restaurant and for your recommentation. We are looking forward to welcoming you again in the future.

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Hade läst tidigare omdömen om denna restaurang som gjorde oss nyfikna på detta ställe. Vi blev oxå jättenöjda. Vi åt god vällagad moussaka, tzatziki med gott bröd till. Bra service, vänlig personal. Även livemusik kvällen vi var där. Väl värt ett besök!!

Tack E4448HDcarinac
Θωμάς Κουκουλάκης, Γενικός Διευθυντής på Black Pepper, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Dear Guest,

Thank you so much for your great review. We hope to visit our restaurant again in the future.

Omdömet skrevs 27 juli 2022

Maten var riktigt god och vällagad. Goda drinkar. En mysig plats en bit från bilvägen. Toppenservice! Dock var livemusiken en aning hög.

Tack M3149VOmadeleines

Dear Guest,

Thank you for choosing our restaurant for your dinner. All comments are important to us.

Omdömet skrevs 26 juli 2022 från mobil enhet

Hög standard på maten, goda drinkar, helt okej priser och proffesionell personal. Lugnt och mysigt läge lite avsides från all sorts trafik, men ändå nära stadskärnan. Vi hade trevlig livemusik kvällen vi åt där. Ett måste att besöka denna mysiga resturang!

Tack Erik P

Dear Erik,

Thank you so much for your great review. Looking forward to welcoming you again next year.

Omdömet skrevs 16 maj 2024 från mobil enhet

Datum för besöket: maj 2024

Resenärer som tittade på Black Pepper tittade också på

Skiathos Town, Skiathos
Skiathos Town, Skiathos

Tzaneria Bay, Skiathos

Besökt Black Pepper? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.