• Pool
  • Fri parkering
Manessi City Hotel(Poros)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Panorama Apartments(Poros)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Dimitra Boutique Hotel(Poros)(Mycket prisvärt!)
Bookgreece.com
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi hade seglat i övärlden och besökt många platser men aldrig hade vi stött på en plats som denna med vackra pittoreska och lummiga omgivningar, en ljuvlig strand och trevlig personal som gör sitt yttersta för att värna om sina gäster. Fördel är att all inclusive ges till bra pris och ger servering även vid stranden! Mycket bra för både par och barnfamiljer. Hoppas att återvända en dag.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Emma K
Omdömet skrevs 4 juni 2017 från mobil enhet

Allt var bra med städning, pool, lekplats för barnen och ett fint läge till stranden, trevlig personal. Det enda dåliga var frukosten, som var alldeles för dyr 9€ per person och då fyllde dom inte på någonting när det var slut. Då gällde det att komma dit i tid. Det var dyrare för oss att äta frukost än att äta en fin middag. Mitt råd är att om ni har möjlighet, så välj bort frukosten och handla frukost i affären, eftersom det finns kylskåp på rummen så sparar ni mycket pengar. Det var även ganska lyhört ut i korridoren.

Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack Stefan R
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Har varit på Poros i 5 dagar och vi har varit på denna mysiga stranden varje dag! Servitrisen är trevliga och snabba att komma med beställningar trots värme!!!!
Ägaren som har den lilla kiosken mittemot är underbar. Han erbjöd oss hjälp när våran moped gick sönder plätsligt. Underbart!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Giorgia N
Omdömet skrevs 3 juli 2015 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra pool och nära stranden. Frukosten var OK men inte mer. Hjälpsam personal som ordnade det man bad om. Trevlig restaurang på hotellet med prisvärd mat. Kommer komma tillbaka igen.

Bodde här: juni 2015, reste med vänner
Tack BetterTogether-12
Omdömet skrevs 5 oktober 2014

I det stora hela är vi nöjda med vår vistelse. Hotellet var fräscht, bra rum, bra städning, trevlig personal och nära till stranden. Det som drar ned betyget är frukosten som hade minimalt att välja på så längtade vi inte till..

• Bodde här: september 2014, reste som ett par
2  Tack Tina L