“Helt ok, inte mer.”

Taverna Votsalakia
Rankad som nr 141 av 387 Restauranger i Samos stad
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 18 september 2017 från mobil enhet

Vi gick hit första kvällen på semestern. Vackert ställe med trevlig personal. Maten var inte så mycket att hurra för.

Tack Roland F

Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

En ok restaurang som ligger nära havet med fin utsikt. Dyrare än många andra men inte så mycket bättre mat än de andra. Var ganska dålig servis när vi var där båda gångerna. Tog lång tid att få in maten.

Tack Johan N
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Med läge där resturangens små balkonger ligger över beachen så är läget helt fantastiskt! Maten och servicen är perfekt! Smakliga, rikliga grekiska rätter . Vissa kvällar spelas grekisk live musik på den angränsade bardelen (utan väggar). En upplevelse för en lång kväll!

Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Vi testade en hel del tavernor under vår vistelse i denna by. Vi åt lunch 2 gågner här och middag 2 gånger. Är ganska kräsen, så detta var bra. Mysigt att sitta längst ute på de små balkongerna direkt ut mot havet. Maten var god. Lite bättre än några andra vi provade. Rekommenderas.

Tack Bulldog1976
Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Om ni letar efter mycket bra mat så är detta ställe för er! Fin strandutsikt och trevlig personal! :) 5/5!

Tack EKalle

Resenärer som tittade på Taverna Votsalakia tittade också på

Marathokampos, Samos stad

Marathokampos, Samos stad
Kámpos Marathokámpou, Samos stad

Votsalakia, Samos stad

Besökt Taverna Votsalakia? Berätta vad du tyckte!